۱۳۹۸ شهریور ۷, پنجشنبه

درک ضرورت عضویت در تشکل های صنفی فرهنگیان

درک ضرورت عضویت در تشکل های صنفی فرهنگیان
✏✏✏✏✏✏✏✏✏
استفاده از بهره فعالیت های صنفی در ،تشکل های صنفی مستقل فرهنگیان پروژه های بزرگ خواسته های صنفی  را اجرا می شود، بی تفاوتی نسبت به عضویت در تشکل های صنفی موقعیت ما را برای بدست آوردن خواسته های صنفی تضعیف می کند.تحلیل عقلی به ما می گوید :
"ما به عنوان عضو جامعه فرهنگی که از فرهیختگان جامعه هستیم. تعاون وهمکاری برای رسیدن به خواسته های صنفی باید  داشته باشیم "
برای تحقق این امر باید به عضویت
تشکل صنفی در آییم  .برای رسیدن به خواسته های صنفی هماهنگی لازم است برای ایجاد هماهنگی تشکیلات لازم دارد. اگر عضو تشکیلات صنفی شویم  .
اگر همکاری از طرف حاکمیت دستگیر شود . عضو دیگر جایگزین همکار دستگیر شده می شود.حتی در تشکل صنفی
می توان حقوق همکار بازداشت شده را پرداخت کردهمفکری وتقویت اندیشه ها در کار گروهی عملی می گردد.همدلی وتقویت انگیزه صنفی را افزایش می یابد
از امروز تصمیم بگیریم . عضو تشکل صنفی شهرستان و استان خود که مستقل است .عضو شویم.اگر تشکیلات مستقل در شهر و استان خود نداریم .
با همکاری چند نفر از همکاران همفکر و همدل گروهی را تشکیل دهیم.
هرگاه امادگی لازم را پیدا کردیم.تقاضای تاسیس تشکل جدید بدهیم.گرچه طبق گفته معاون ریاست جمهوری طبق اصل 26 قانون اساسی نیازی به مجوز نیست.رمز موفقیت جامعه فرهنگی کار تشکیلاتی و گروهی است.امیدوارم باشروع سال تحصیلی جدید اعضای تشکل های  صنفی شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران از 20 تشکل صنفی فرهنگی به 40 تشکل صنفی افزایش یابد.
محمد خاکساری
از موسسین کانون صنفی معلمان
7   شهریور 98

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر