۱۳۹۸ شهریور ۸, جمعه

کمک به تمام زندانیان مدنی معلم

کمک به تمام زندانیان مدنی معلم
✏✏✏✏✏✏✏✏
اینجانب اعتقاد دارم. ضمن احترام به
به عقاید زندانیان مدنی معلم 
مانند  همکاران

هاشم خواستار،سپهری ،شاهرودی ،
لعل محمدی "✔
بنا  به شخصیت شغلی این همکاران
باید به انها احترام گذاشت و حتی
کمک به آزادی آنها کرد. تعریفی که بنده از فعالیت سیاسی و صنفی دارم این است. ورود به قدرت سیاسی را فعالیت سیاسی می دانم. به اعتقاد اینجانب همکاران فوق فعال مدنی هستند. چون عضو حزب  سیاسی خاصی نیستند. چون تمام انها ادعا کرده اند در آینده ایران مسئولیتی نخواهند نگرفت و عضو هیچ تشکل سیاسی نیستند . اینجانب تکرار می کنم همکاران فوق طبق تعریف  فعالیت سیاسی و فعالیت صنفی انها رافعال مدنی می دانم اگر آنها عضو حزب سیاسی خاص بودندفعالیت آنها سیاسی بود. چون فعال سیاسی دنبال قدرت سیاسی است اینجانب هاشم خواستار را از نزدیک می شناسم  ایشان عضو هیچ  حزب سیاسی نبود.فقط  عضو هیات مدیره کانون معلمان مشهد بود.
پیشنهاد اینجانب به عنوان فعال صنفی  این است همکاران جامعه فرهنگی بطور مستقل از این عزیزان معلمان مدنی حمایت کنند. احساس می کنم این عزیزان که سربداران معلم هستند . مورد ظلم قرار گرفته اندخانواده های انان در مشکلات فراوان قرار گرفته اند. حاکمیت در این شرایط که اکثر مردم سکوت
کرده اند انها را زندانی کرده است.
یادم هست در سال های قبل همکار فرهنگی به جهت   مشکلات خانوادگی به زندان افتاده بود.به کانون صنفی مراجعه
می کرد کانون صنفی معلمان به آن همکار کمک می کرد. چون شغل معلمی داشت .  تصمیم نهایی با خود همکاران جامعه فرهنگی است. این نظر شخصی اینجانب بود که از این عزیران که به عنوان اینکه شغل معلمی داشته اند . وهمکار ما
بوده اند فکر کنم اباید از آنها حمایت کرد.
محمد خاکساری
از موسسین کانون صنفی معلمان
8  شهریور 98

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر