۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۶, شنبه

بیانیه ۱۶ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان حمایت از تجمع ۱۹ اردیبهشت

◀️بیانیه شماره ۱۶ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان ، سرو خمیده

⬅️ موضوع : اعلام حمایت و همراهی با فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران به تجمع معلمان شاغل و بازنشسته در روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰ تا ۱۲ ،
⬅️  در تهران مقابل مجلس ، مراکز استان  در مقابل اداره کل آموزش و پرورش و در شهرستان ها مقابل ادارات آموزش و پرورش
و دعوت از کارگران، دانشجویان، زنان، کادر درمان و کلیه بازنشستگان   جهت پیوستن به معلمان شاغل و بازنشسته کشور

⬅️در هشتمین ماه از انقلاب #زن_زندگی_آزادی به سر می بریم . حکومت علاوه بر کشتار بیش از ششصد نفر از جوانان آزادیخواه و کودکان معصوم به #حملات_شیمیایی_تروریستی به مدارس نیز مبادرت کرده و بسیاری از دانش آموزان عزیزمان را مسموم یا مقتول نموده است .!!

⬅️ اکنون در ماه اردیبهشت ۱۴۰۲ حکومتی که می گفت :« معلمی شغل انبیا است » بسیاری از معلمان فعال صنفی را دستگیر و زندانی کرده است .!!
از سال ۱۳۷۸ که تشکل های صنفی معلمان  مجوز   تاسیس گرفتند و پیگیر مطالبات خود شدند ، تا به امروز حکومت قانون اساسی کشور را زیر پا گذاشته و با معلمان برخوردهای غیر قانونی نموده و پاسخ مطالبات آنان را با دستگیری، بازداشت، زندان، تبعید، بازنشستگی پیش از موعد و اخراج داده است .!!

⬅️ ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن اعلام حمایت و همبستگی با فراخوان «شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران » مبنی بر تجمع معلمان شاغل و بازنشسته در ⬅️ روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ، از ساعت ۱۰ تا ۱۲  در تهران مقابل مجلس ، مراکز استان مقابل اداره کل آموزش و پرورش  و در شهرستان ها مقابل ادارات آموزش و پرورش
⬅️از سایر اقشار جامعه نظیر کارگران، دانشجویان، زنان، کادر درمان و بازنشستگان و اولیای دانش آموزان  دعوت می کنیم تا با اتحاد و همراهی با معلمان کشور بتوانیم مسیر پیروزی انقلاب #زن_زندگی_آزادی را طی کنیم .

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر