۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

"تهدید,نیروی های امنیتی به ندادن پیام در تلگرام"

محمد خاکساری:
سلام به همکاران:
"تهدید نیروی های امنیتی به ندادن پیام در تلگرام"
این مطلب را خدمت همکاران عرض می کنم.
برای "خود بزرگی "
نیست  جهت  اطلاع همکارانی است.  که مرتب به من پیام
می دهند.
"دستی دور بر آتش دارم"
نیروی های امنیتی
توسط شخصی به من
پیام داده اند.
به خاکساری بگویید :
"در گروه های تلگرام پیام ندهد "
بنده را تهدید, کرده اند.
فرد ناشناس دیگری
که در گروه
"پیام های فعالان صنفی فرهنگیان ایران""
عضو شده است.
تحت نام مستعار
"هو الحق "در چت خصوصی من را متهم به' ضد امنیت
و ولایت فقیه "کرده است
البته این تهدیدها جدید,
نیستند.  طی 18 سال
فعالیت صنفی خودم و تمام خانواده ام تهدید,
شده ایم.  بطور مثال
در  ساعت 9 شب 31 تیرماه 94
که قرار بود. معلمان جلوی مجلس برای آزادی
زندانیان معلم تجمع کنند.
ابتدا پلیس امنیت مرا تلفنی تهدید کرد. که این مکالمه ضبط می شود
و در دادگاه مطرح
می شود.  سپس ساعت 10 شب رییس حراست وزرات آموزش و پرورش آقای محدث زنگ زد, و تهدیدکرد. که پلیس امنیت اینجا است.
هر دو می گفتند:"
تجمع فردا را لغو کنید"
این در حالی بود.  که به
ریاست شورای مرکزی
تشکل های صنفی  فرهنگيان یعنی قدیمی از همدان زنگ نزده بودند
چون از من تلفن قدیمی را خواستند من به آنها ندادم گفتم "من اجازه ندارم تلفن را بدهم "من به آنها گفتم شما که ادعا می کنید.  همه اطلاعات ما را دارید,.
چطور تلفن قدیمی ندارید؟  من به پلیس امنیت و محدث ریاست حراست آموزش و پرورش گفتم :
"من در مقامی نیستم که تجمع 31تیر ماه 94"لغو کنم.  این مطالب خدمت همکارانی که شناخت درستی از تشکل های صنفی فرهنگیان ندارند. عرض کردم. که به
دنبال "بت "کردن فعالان صنفی هستند. هر وقت منافع آنها ایجاب کرد,. آن "بتی "که ساخته اند می شگنند.بار ها   خدمت همکاران عرض کرده ام.  من ادعای
رهبری هیج جریانی را در تشکل ها ی صنفی فرهنگیان ندارم. بهترین دلیل آن این است. با اینکه از موسسین کانون صنفی معلمان بوده ام.  به شهادت اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان
یک بار هم داوطلب, "دبیر کلی "کانون صنفی معلمان نشده ام. ولی مخالفان من در کانون صنفی معلمان چندین نفر را از هیات مدیره کانون را واسطه می کردند. که "دبیر کل شوند.  پیام من به همکاران این است.  :"بجای شخص محورنهاد محور "باشید.
به امید تغییر
محمدخاکساری
10 مرداد 96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر