۱۳۹۷ خرداد ۸, سهشنبه
گروه های خود گردان در تشکل های صنفی فرهنگیان
گروه های خود گردان در تشکل های صنفی فرهنگیان
↘↘↘↘↘↘↘↘↘↘
یکی از روشهای اتحاد بین معلمان عضو تشکل صنفی فرهنگیان – متشکل کردن اعضای تشکل صنفی است. یکی از روش های متشکل کردن تشکل صنفی تشکیل گروه های خود گردان در تشکل صنفی است . اعضایی که دارای ایده مشترک و ازادی عمل دارند. گروه تشکیل دهند. در گروه های 5تا 7 نفر تشکیل شود . موضوعاتی مانند:" روش های رسیدن به خواست های صنفی و روش های تشکل یابی ،و روش های اتحاد در تشکل صنفی "یا پروژهایی که از طرف هیات مدیره داده می شود مطالعه و گفتگوی در گروه خودگردان انجام گیرد.
نماینده گروه خود گردان با گروه موازی خود ارتباط برقرار کنند. این گروه ها می توانند باهم ارتباط و مشارکت داشته باشند موضوعات قابل بحث را هم با هیات مدیره مشارکت گذاشته شود. هم خود گروه موضوع خاصی را بحث وگفتگو کنند.نتیجه بحث و گفتگو ها به سایر گروه های موازی به اشتراک گذاشته شود .
جريانهاي کاري تشکیلات باال و پايين را درک می کنند.
در نهایت نتیجه مذاکرات خود را به هیات مدیره برسانند. به عنوان هدف راهبردی در دستور تشکل صنفی قرار گیرد. باتشکیل
گروه های موازی بعداز مدتی تشکیلاتی منسجم و دمکراتیک تشکل صنفی خواهد داشت.
مشارکت بین هیات مدیره تشکل صنفی و اعضای تشکل انجام خواهد شد.ابتدای شروع کار ایجاد گروه 5تا7 نفره از
اعضای تشکل مشکل است .
. اگر با روش اعمال نظم و انضباط، در گروه های خود گردان و راهبرد ، انضباطي در گروه وجود داشته باشد . بعداز مدتی شاهد بهبود کيفي مداوم در ساختار تشکل صنفی خواهیم بود. ارتباط با اعضای تشکل و رهبری تشکل انجام می گیردتا تشکل صنفی سامان پیدا نکند .امکان رشد و ارتقای آن ضعیف است.
محمد خاکساری
یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
8 خرداد 97
Khaksari902@gmail.com
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر