۱۴۰۰ بهمن ۱۶, شنبه

به انحراف کشیدن مطالبات معلمان توسط تشکل های سیاسی معلمی

✍نقشه جدید حاکمیت برای به انحراف کشاندن حرکت مطالبه گری معلمان

این روزها  تجمعات سراسری معلمان کشور مجددا در پاسخ به فراخوان " شورای هماهنگی فرهنگیان ایران " توجه جامعه را به خود جلب کرده است . احزاب سیاسی دست ساز حاکمیت ، یعنی اصلاحات و اصول گرا در " کلاب هاوس " ها حضور می یابند و با سوءاستفاده از نجابت معلمان با شعار احترام به " آزادی بیان " از معلمان می خواهند تا آنان نیز نظرات خود را ابراز کنند .!!! در نهایت ضمن صحبت هایی غیر منطقی تحصن و تجمعات مطالبه محور وسراسری معلمان کشور را تخطئه می کنند .!!!
    سال هاست که صدا و سیما به میل حاکمیت ، در اختیار دولتمردانی  است که از صدر تا ذیل ، سیاست گذاری هایشان وضعیت کنونی کشور را به وجود آورده است . 
  ماموران امنیتی جهت تامین امنیت همان دولتمردان ، معلمان مطالبه گر و کنشگران صنفی کشور را دستگیر و با انواع اتهامات بی اساس روانه زندان می کنند سپس مبلغان اصلاحاتی و اصول گرا که دستمزد خود را از طریق رانت یا اختلاس  دریافت کرده اند ، خواهان داشتن حق آزادی بیان در کلاب هاوس هایی می شوند که معلمان به دلیل نبود "آزادی بیان" در جامعه و نداشتن اجازه حضور در صدا و سیمای "میلی " با استفاده از فضای مجازی محل گفتگویی فراهم کرده اند . 
  در همین فضای مجازی نیز این مبلغان حاکمیت ماموریت دارند تا خود را به جامعه معلمان تحمیل کنند . ایشان نه تنها حرکت مطالبه محور معلمان را تخطئه می کنند بلکه راه حل های گمراه کننده نیز ارائه می دهند .
  " راه حلی که ارائه می کنند ایجاد " نظام معلمی" است . نقشه جدید حاکمیت برای به انحراف کشاندن حرکت مطالبه گری معلمان ، تا "شورای هماهنگی فرهنگیان ایران" را بی رنگ کنند .!!!
"نظام معلمی" مثل "نظام مهندسی" و "نظام پزشکی" ، دولتی و حکومتی است و از ابتدا تا انتهای کارش تحت نظارت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی حکومت است .!!!
✍️نهادهای مدنی از بطن جامعه برمی خیزند و عملکردشان بر مبنای اساسنامه آن نهاد و خرد جمعی شهروندانی است که عضو آن نهاد مدنی هستند . 
اعضای نهادهای صنفی دارای بینش سیاسی نیز هستند و برکار قدرت سیاسی نظارت می کنند . 
مبلغان حاکمیت با نقشه و طرح "نظام معلمی" می خواهند هم مانع از به نتیجه رسیدن حرکت صنفی ما معلمان شوند و هم  حرکت مطالبه گری معلمان را از مسیر خود منحرف نمایند .!!!

پروانه علیجانی -فعال صنفی
15 بهمن 1400

https://t.me/ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر