۱۴۰۱ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

نظر خواهی در مورد سئوالات روز کارگر

درود بر یاران همراه

موضوع نظرخواهی  
✍✍✍✍✍✍✍
قرار است اینجانب محمد خاکساری در روزهای 9 و 11 اردیبشهت  ۱۴۰۱ 
مصادف با  اول ماه مه روز کارگر ، در دو کانال از شبکه های تلویزیونی  خارج کشور مصاحبه کنم.
موضوع برنامه:
یک مه روز جهانی کارگر و لزوم همگرایی طبقات  با جنبش معلمان است .


سوالات احتمالی

👈۱. موقعیت کنونی مبارزات معلمان نسبت به سرهم بندی شدن مطالبات توسط حکومت به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد؟ خواستهای غیر معیشتی معلمان کدام‌ها هستند؟

👈۲. با توجه به شرکت معلمان در روز جهانی کارگر، آیا شاهد دوام همگرایی طبقاتی توسط کارگران و معلمان خواهیم بود؟
در همین راستا بطور مثال تشکیل مجمع عمومی طبقه کارگر چه دستاوردی میتواند برای کایت طبقه کارگر از جمله معلمان و کارگران به ارمغان بیاورد؟

👈۳. فشارها و سرکوب معلمان به چه شکل بوده و در این راستا چه اقداماتی باید انجام گیرد؟

یاران گرامی ، از آن جایی که معلمان ایران تریبونی برای بیان مطالبات خود ندارند ، 
باید از هر امکانی که این فرصت را فراهم
 می کند استفاده کرد .
👈 امنیتی ها ، تلویزیون های 
خارج را معاند معرفی می کنند
 و برای کسانی که با آن ها مصاحبه کند جرم سنگین در نظر می گیرند .
👈 من معتقدم که باید از این فرصت استفاده کنم و صدای معلمان کشورم را به
 گوش همه برسانم .  
👈 لطفا شما نیز  پاسخ سوالات بالا را برای من بفرستید تا من جمع بندی کنم و در صورت فرصت در مصاحبه مطرح کنم .

با تشکر 

روابط بین الملل هفته نامه قلم معلم 

محمد خاکساری
سه شنبه  6اردیبهشت   ۱۴۰۱



کانال ارتباطی «هفته نامه قلم معلم»‌ در شبکه اجتماعی تلگرام، به مدیریت و صاحب امتیازی محمّد خاکساری

+989121090293

@MKhaksari902

https://khaksari.org/teachers_pen/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر