۱۴۰۱ مرداد ۹, یکشنبه

خبرهایی از سیل و تاثیرات آن

✍خبرهای جدید از سیلاب در قم و اراک/ ایران را آب برد، مسئولان را خواب

    شهروندان از نقاط مختلف کشور تصاویر و اخباری را ارسال می‌کنند که نشان دهنده بارش‌های شدید باران و وقوع سیلاب در مناطق مختلف و آسیب‌های مالی و جانی گسترده است.

این آسیب‌ها در حالی گزارش می‌شوند که علیرغم هشدارها، مسئولان جمهوری اسلامی هیچ اقدامی در جهت پیشگیری از افزایش خسارت‌ها انجام نداده و هم اکنون نیز در امدادرسانی ناتوان هستند.

وقتی افراد ناوارد در مصدر امور قرار می گیرند حاصل کارشان جز خرابی و ویرانی کشور نیست . 
دیدن عکس های شهردار و همراهانشان با کفش و شلوار گلی توهین به شعور مردم ایران است . قبل از تسلیت به بازماندگان سیل باید به خودمان به عنوان مردم ایران تسلیت بگوییم که چنین افراد ناشایست و بی لیاقت و مردم فریب  در جایگاه شهردار و ...  قرار دارند . 
اگر قانون و عدالت  در کشور ما اجرا می شد باید این قبیل افراد به عنوان قاتلان کشته شدگان در سیل ، تخریب آثار باستانی یزد  ، خسارات کشاورزان و دامداران به محاکمه کشانده می شدند اما افسوس که اینان نورچشمی ها و مهره های حاکمیت هستند و هر چند وقت یک بار جایگاهشان تغییر می کند . 
 در عوض معلمان ، کارگران ، جانبازان میهن و رانندگان اتو بوسرانی تهران ، کارگردانان مردمی و سایر کنشگران عقیدتی به جرم پرسش از حق و حقوق به غارت رفته شان در زندان هستند . !!!!!

مائده ابراهیمی 
9 مرداد 1401


https://t.me/ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر