۱۴۰۱ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

نیروی امنیتی از معلم بترس

 نیروی امنیتی از معلم بترس 
✍✍✍✍✍✍✍

 👈نیروی امنیتی از معلم بترس
  دیگه نمی توانی  به ترسانی کسی راکه چیزی برای از دست دادن ندارد 

👈نیروی امنیتی  
رجز میخوانی  از مرگ 
رجز میخوانی  از زندان وبازداشت
اما من معلم دیگر نمی ترسم 

 👈نیروی امنیتی تمام‌ ترس تو از این است ببینی مبارزه ادامه دارد 


👈نیروی امنیتی بترس از من
که آزادی صدای من است 

👈نیروی امنیتی بترس از من
 ترسوی  بزدل
که  جای زندان ، اراده  دارم
 تو راشکست خواهم داد
دیگه چیزی ندارم که ببازم

👈 نیروی امنیتی بترس
ازمن با شجاعت خود رویا بسازم

👈نیروی امنیتی بترس از من 
دیگر آب از سر من گذشته
دیگر چیزی ندارم که از دست بدهم 

👈نیروی امنیتی بترس از من 
میخواهم  با اتحاد خود  روشنایی بکارم 
 
👈 نیروی امنیتی بترس از من
با اعتصاب تمام معلمان زندانی را آزاد می کنم‌

👈 نیروی امنیتی بترس از من
با اتحاد  معلمان ، تو  دیگر نمی توانی
بین ما تفرقه بندازی 

👈نیروی امنیتی بترس از من 
که با اتحاد خود ریشه تو 
کنده خواهد شد و مردم 
آزاد خواهند 

اطمینان داشته باشد 
روز پیروزی خواهد رسید 

هفته نامه قلم معلم 
۱۸  بهمن ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر