۱۴۰۲ فروردین ۱۲, شنبه

بیانیه ۱۳ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

👈بیانیه شماره ۱۳ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️
از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان ، سرو خمیده

👈موضوع : اعلام حمایت و همراهی با فراخوان « گروه پیگیری مطالبات صنفی و قانونی فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان تهران» به اعتراض و تجمع فرهنگیان شاغل و بازنشسته از ۱۴ فروردین حضور در مدرسه و خودداری از رفتن به کلاس درس و تجمع در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین در محل وزارت آموزش و پرورش . دعوت اعضای سابق شورای هماهنگی از همکاران و سایر اصناف در حمایت از فرهنگیان شاغل و بازنشسته .

👈در هفتمین ماه از انقلاب #زن_زندگی_آزادی به سر می بریم .
فرهنگیان کشور از سال ۱۳۷۸ تا کنون در قالب تشکل های قانونی و طبق اصول ۲۶ ،۲۷و۳۰ قانون اساسی خواهان مطالبات برحق خود و آینده سازان کشور ، یعنی دانش آموزانشان بوده اند .

👈حکومت جمهوری اسلامی اما نه تنها این مطالبات قانونی را پاسخ نداده است ، بلکه به اشکال مختلف چون زندانی کردن فعالان صنفی نظیر هاشم خواستار ، رسول بداقی و اسماعیل عبدی و... یا اخراج و بازنشستگی پیش از موعد ، استخدام موقت و شرکتی معلم با پایمال نمودن حق و حقوق  معلمان ، دانش آموزان و اولیای آنان به توهین و تحقیر شأن و منزلت معلمان و دانش آموزان  کشور مبادرت نموده است .!!!

👈شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران با تجمعات معلمان سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خواهان حقوق ماهیانه به اندازه ۸۰./. از حقوق استادان دانشگاه شدند ، اما حکومت با ترفندهای مختلف مسئله «رتبه بندی » را مطرح کرد و پس از زندانی نمودن بسیاری از فعالان صنفی معلمان ، در نهایت رتبه بندی را نیز به «خدعه بندی » تبدیل کرد و از دادن آن نیز طفره رفت و سرانجام نه تنها تا کنون حتی «قانون مدیریت خدمات کشوری» را  در مورد معلمان اجرا نکرده و مزایایی چون رفاهیات و ... رانیز در نظر نگرفته ، بلکه حتی حق التدریس ۶ ماهه اخیر معلمان  را نیز نپرداخته و کار را به جایی رسانده که حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ معلمان را قسطی و نیمه کاره پرداخت نموده است .

👈حکومتی که نه تنها معلم، دانش آموز، دانشجو، جوانان، زنان، پزشکان و کادر درمان معترض را طی ۶/۵ ماه گذشته به بند کشیده ، بلکه در اثر بی کفایتی و سوء مدیریت ۴۴ ساله ایران را نیز ویران نموده و مردم معترض را مقتول, نابینا، زندانی و حتی مورد شکنجه و تجاوز  قرار داده و هزاران دانش آموز مدارس را با حملات شیمیایی مرگبار مسموم و به قتل رسانده  است .!!!

👈 ما « اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران » ضمن اعلام حمایت و همراهی با فراخوان « گروه پیگیری مطالبات صنفی و قانونی فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان تهران» از کلیه همکاران شریف شاغل در سراسر کشور می خواهیم که همراه و هم صدا با این فراخوان از روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در مدرسه حضور یابند ولی از رفتن به کلاس درس خودداری نمایند .
👈همچنین از سایر اصناف و اقشار جامعه می خواهیم که همراه با معلمان شاغل و بازنشسته ، روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ در تهران و در محل وزارت آموزش و پرورش تجمع نمایند .

۱۲/۱/۱۴۰۲
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر