۱۴۰۲ آبان ۲۷, شنبه

بیانیه ۲۴ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

⬅️بیانیه شماره ۲۴ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان، سرو خمیده

⬅️موضوع: پیشنهاد اعتصاب و تعطیلی مدارس، جهت آزادی کلیه زندانیان سیاسی به ویژه معلمان زندانی در سراسر کشور، پایان پرونده سازی ها، تامین جانی دانش آموزان، تامین معیشت و منزلت معلمان شاغل و بازنشسته با اتحاد و همبستگی و شرکت در تجمعات بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

همکاران عزیز و فرهیخته

ما معلمان جهت افزایش قدرت اعتراضی باید با اعتصاب و تعطیلی مدارس با بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی متحد شویم و در تجمعات آنان شرکت کنیم و قدرت خود را به رخ حکومتی بکشیم که جز شعار چیزی در چنته ندارد.!!

⬅️خط فقر در جامعه اولین قدم به سوی اتحاد اقشار مختلف است.
وضعیت معیشتی و منزلتی امروز بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی، آینده ی کلیه شاغلان امروز کشور است.!
بنابراین با اتحاد و همبستگی با پیشکسوتان کشور و حضور در تجمع آنان قاطعانه مطالباتمان را فریاد می زنیم.

⬅️همکاران عزیز
در حال حاضر دولت کمبود ۲۳۰۰۰معلم را اعلام نموده است.! از آن جایی که حکومت« چوپان دروغگو » است، یقینا کمبود معلم بسیار بیشتر از این رقم است. بنابراین بسیاری از مدارس به دلیل نداشتن معلم نیمه تعطیل یا تعطیل هستند. یعنی به عبارتی بیش از ۲۳۰۰۰ معلم در اعتصاب هستند. پس ما نیز با استفاده از این موقعیت با نرفتن به مدرسه تمامی مدارس را تعطیل کنیم. مسلما اولیای دانش آموزان نیز ما را در این راه همراهی خواهند کرد.
👈🏽استمرار اعتصاب و تجمع سبب پیوستن کارگران، دانشجویان و کادر درمان نیز خواهد شد.
حکومت در شرایط فعلی( حمایت از حماس و کشتار هزاران انسان فلسطینی و اسرائیلی) که زیر ذره بین مجامع بین المللی است قادر به تحمل این همه هزینه نیست و این بهترین زمان برای نشان دادن قدرت اعتراض ما است.

⬅️ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران  در راستای  حمایت از فراخوان بازنشستگان، مبنی بر تجمع و در حمایت از بیانیه شورای هماهنگی، از همکاران شاغل و بازنشسته دعوت می کنیم تا با اعتصاب و تعطیلی مدارس در تجمع روز ۳۰ آبان بازنشستگان شرکت نمایند.

👈🏽وعده ی ما ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح
در تهران مقابل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خیابان آزادی بین خیابان خوش و بهبودی
در شهرستان ها مقابل اداره کار و تامین اجتماعی

۲۷ آبان ۱۴۰۲
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر