۱۳۹۸ فروردین ۴, یکشنبه

نقش آموزش در تشکیلات صنفی فرهنگیان ایران

نقش آموزش در تشکیلات صنفی فرهنگیان ایران

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

4      فروردین          97

توجه به تغييرات پرشتاب در جهان معاصر و رقابت شديد سازمان ها  و اتحادیه های جهان براي دستيابي به منابع ثروت، توجه جدي به منابع انساني ضرورتي اجتناب ناپذير است.تشکیلات صنفی که در آن اموزش وجود نداشته باشد. "بهره وری"نخواهد داشت. زيرا سرمايه گذاري در امر آموزش، افزايش بهره وري نيروي انساني را بدنبال دارد. و منجر به" کادر سازی" در تشکیلات صنفی
می شود. هر تشکیلات صنفی برای تداوم خود نیاز به کادر های  .متخصص خواهد داشت. "کادرسازی" در تشکیلات صنفی با اموزش صورت می گیرد. چون ممکن است. اعضای هیات مدیره در اعتراضات صنفی دستگیر شوند. اگر تشکیلات صنفی برای خود "کادر سازی"نکرده باشد. فعالیت آن کاهش خواهدیافت.ولی اگر تشکیلات صنفی برای خود
"کادر سازی"کرده باشد  سریع فعال صنفی دیگر را جایگزین دستگیر شدگان خواهد کرد.رسیدن به اهداف  تشکل صنفی  بستگی به توانایی  هیات مدیره تشکل صنفی فرهنگی در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر است. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی   تشکل صنفی سبب می‌شود تا اعضای تشکل صنفی بتوانند متناسب با تخصص خود مسئولیت قبول کنند.اگر تشکل صنفی همکار توانمند در امور تشکیلات صنفی نداشته باشد. در رسیدن به خواسته های صنفی خود با مشکل روبرو می شود.همه تشکل های صنفی فرهنگیان  برای همه وقت باید به آموختن بپردازند و از تازه‌های دانش  تشکیلات صنفی را آموزش دهند.با نیروی های آگاه فعالیت صنفی خود را  را ادامه دهند.تشکل صنفی  که نتواند مهارتهای تشکیلاتی  تشکل خود را  را توسعه دهد و از آن در فعالیت و اعتراضات صنفی به نحو مؤثری بهره‌برداری کند، قادر نیست. به اهداف صنفی خود برسد.

        به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر