۱۳۹۸ فروردین ۲, جمعه

استعداد یابی فعال صنفی توسط تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

معلمان معترض:
استعداد یابی فعال صنفی توسط
تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

دوم  فروردین        97

شناسایی استعدادها ی همکاران کار سخت و پیچیده‌ای است چون نیاز به زمان و تجارب گوناگون دارد.
هیات مدیره تشکل های صنفی فرهنگیان استعدادهای مختلف صنفی همکاران عضو را شناسایی کنند،
و با توجه استعداد همکار  به آنها مسئولیت دهند. مثلا همکاری در زمینه ارتباطات استعداد دارد. در روابط عمومی مشغول به فعالیت شود. همکاری که  فعالیت صنفی ، راانجام می دهد ولذت می‌برد ، استعداد آن را دارد.  همکاری که در زمینه اینترنت استعداد،علاقه و تخصص دارد. مسئول اینترنت تشکل شود.
همچنین همکاری که یک  فعالیت صنفی را دوست دارد. آزادانه و رایگان  آن را انجام می دهد، می تواند مسئولیت آن را قبول کند.همچنین همکاری  که به محض شروع آن‌ فعالیت صنفی غرق  در آن فعالیت میشود .امکان دارد در آن فعالیت  استعداد داشته باشد.وقتی که  ما از مسئله ای که از آن به عنوان استعداد یاد می‌کنیم به صدها ساعت تلاش و پیگیری مستمر نیاز دارد.تا استعداد همکاران کشف شود. همچنین نیاز
به" صبر و حوصله "تشکل های صنفی دارد. تا استعداد همکاران را شناسایی کنند.تشکل های صنفی فرهنگیان فهرستی از استعداد ها و علاقه های همکاران را شناسایی کنند. و به تناسب
استعداد همکاران به آنها مسئولیت
دهند.کار کردن روی استعداد اعضای تشکل صنفی  نباید یک تمرین
بی هدف باشد بلکه باید تمرینی هدفمند، متمرکز و جدی باشد. اگر هدف شناسایی استعداد اعضای تشکل صنفی باشد.تشکل های صنفی
می تواند از اعضا و سایر همکاران برای انتخاب مسئولیت ها  درخواست کمک کنند. مثلا به دنبال مربی آموزش کامپیوتر به اعضای تشکل صنفی هستند..شاید همکاری آماده باشد در این زمینه به تشکل صنفی  کمک کند.

        به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر