۱۳۹۷ اسفند ۱۴, سه‌شنبه

تاثیر تحصن اسفند ماه معلمان بر افکار عمومی

معلمان معترض:
تاثیر تحصن اسفند ماه معلمان بر افکار عمومی

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

14        اسفند       97

   تحصن اسفند  97  و اعتراضات معلمان و بازنشستگان  جريان اصلي  هستند ،که وابسته به کانون هاي قدرت وثروت نیستند. حرکتی مستقل هستند.فقط وابسته به بدنه معلمان و بازنشستگان  هستند.افکار عمومي در بازتوليد، حمايت و گسترش تحصن  اسفند و اعتراضات  صنفی نقش جدي ايفا مي کنند. اکثر رسانه های خارجی تحصن روز های 12 تا 14 اسفند 97 معلمان را پوشش دادند. هدف از این تحصن 6 خواسته صنفی و اموزشی شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران بوده است. این آخرین تحصن معلمان نیست. تاریخ شورای هماهنگی فرهنگیان نشان داده است .
با "تهدید و زندانی " کردن معلمان آنها از خواسته های صنفی خود عقب نشینی نخواهند کرد.تحصن اسفند 97 تاثیر مناسب به افکار عمومی مردم در داخل وخارج گذاشته است.. شورای هماهنگی در این تحصن خواستار اموزش رایگان بوده است.از طرفی برای بالا بردن کیفیت اموزش حاکمیت باید معیشت معلمان را ترمیم کند. اضافه کردن 400 هزار تومان به حقوق معلمان و بازنشستگان مشکل معلمان را حل نخواهد کرد.معلمان وبازنشستگان پیگیر خواسته های صنفی خود هستند . تا رسیدن به خواسته های صنفی اعتراضات خود را ادامه
می دهند.تا به خواسته های به حق خود برسند تحصن اسفند 97 افکار عمومی  را  نسبت به تبعیض معلمان وبازنشستگان مردم را   آگاه می کند. تاتحصن و اعتراضات صنفی  مورد توجه صاحبان قدرت و حکومت قرار  گیرد.دراعتراضات صنفی قدرت واقعی  معلمان.وبازنشستگان مورد پذیرش قرار می گیرد. و این پذیرش تا آنجاست که حکومت‌های خود کامه  هم ناگزیرند تا حدودی این نیروی قدرتمند را قبول کنند.قدرت صنفی معلمان و بازنشستگان به سیل خروشانی تشبیه  است که از کوه سرازیر می شود که در سراشیب کوهستان همه چیز را در مسیر خود می‌غلطاند و با خود می‌برد."اتحاد صنفی "شکل گیرد. با اراده قدرتمند  معلمان  وتشکل های صنفی فرهنگیان به همه خواسته های صنفی خواهیم رسید.

به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر