۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

موانع ‏اتحاد ‏معلمان ‏کارگران ‏دانشجویان ‏و ‏بازنشستگان و ‏سایر ‏اقشار

92✔شما موانع اتحاد،
 "معلمان ،کارگران،دانشجویان ،
بازنشستگان و سایر اقشار 
را چطور وچگونه می بینید .؟
از همکاران و مخاطبانی که به این سئوال پاسخ دادند. تشکر 
می کنم. 
✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️

 شناخت مجموعه آفات و موانعی است که ممکن است به شکل بالفعل یا بالقوه پدیده‌ ، اتحاد  اقشار  را تهدید می کند. 
گاهی احساس وفاداری و علاقه پرشور ، اقشار  به مفهوم
اتحاد ندارند. گاهی در اقشار، تخریب شخصیت‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های صنفی نهادینه گردیده و فرهنگ نقد سازنده به فراموشی سپرده  می شود، به دنبال اشتراکات اقشار توجه ن
می کنند. ازجمله عواملی که تفرقه و تشتت آرا را در میان اقشار،  باعث شده و می‌شود، تمرکز بر نقاط اختلافی و فراموشی نکات اشتراک اقشار است.می‌توان با توجه به نقاط اشتراکی اقشار در مسیر اتحاد گام برداشت .پافشاری متعصبانه بر افکار و عقاید خود و نفی مطلق دیگران بزرگ‌ترین ضربه را بر انسجام و اتحاد  اقشار وارد می کند.اگر  مدیران،  تشکل های" معلمان ،دانشجویان ،کارگران ،بازنشستگان ،"
خود را مسئول این امر ندانند و در مقابل آن احساس مسئولیت نکنند و تلاش در مسیر اتحاد و وحدت قدم برندارند، طبیعتاً تأثیر معکوس خواهد گذاشت و روند اتحاد، وحدت و انسجام ،اقشار بحران مواجه خواهد شد.  استبداد را بزرگ‌ترین مانع راه اتحاد  اقشار می‌ توان نام برد."معلمان ،کارگران ،دانشجویان،بازنشستگان ، اگر در عرصه صنفی نقاط قوت و ضعف را بشناسد و درصدد برآیند نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف خود را ترمیم نمایند،  قدم بسیار بزرگی در مسیر هم‌گرایی خواهیم برداشت. اقشار با حمایت از یکدیگر و پررنگ‌ کردن نقاط اشتراک  تاکید شود. همه این‌ها نمود ها اتحاد ،در عرصه صنفی است،  آنچه ، لازم است بدان اشاره شود، بازشناسی نقاط ضعف، آسیب‌ها و آفت‌هایی است که می‌تواند ، اتحاد را  تهدید نماید. باز ، پیشنهاد خود را روی هدف اتحاد تکرار می کنم.روی "معیشت و آزادی" انجام گردد.  دو موضوعی که آلویت بزرگی برای "معلمان ،کارگران،دانشحویان،بازنشستگان"است .امید است. مدیران "معلمان ،کارگران،دانشجویان،بازنشستگان" جلسات همگرایی و اتحاد را  در  فضای مجازی اسکایپ ،جلسه تشکیل دهند. و موانع اتحاد را از پیش روی بردارند.

                         ۲۶        خرداد    ۹۹
@MoallemaneMotarez

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر