۱۳۹۹ خرداد ۲۷, سه‌شنبه

عادی ‏شدن ‏کرونا ‏توسط ‏حاکمیت

93✔ چطور وچگونه شده است
مرگ به علت کرونا برای حاکمیت 
عادی شده است .؟

از همکاران  و مخاطبانی که به این سئوال پاسخ دادند. تشکر 
می کنم. 
✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️

هرگاه کاری مرتب تکرار شود . عادی وعادت می شود. از طرفی عادی شدن کرونا بار سنگینی را به دوش کادر بهداشت و درمان وارد می‌کند.بی تفاوتی حاکمیت موجب می شود،
سازگاری و همزیستی مردم با کرونا می شود.حاصل آن  موج دوم و سوم کرونا خواهد بود.تعداد مبتلا یان  کرونا روز به روز افزایش
 می یابددر نتیجه با بحران وحشتتاکی روبرو خواهیم بود.
گاهی برای کادر بیمارستان هم کرونا عادی می شود.
مثالی خدمت همکاران و مخاطبان بزنم.همسر یکی از همکاران  در یکی از شهرستان ها برای کاری به قم می رود ، در برگشت از قم علائم کرونا را مشاهده می کند، به بیمارستان محل سکونت مراجعه می کند،می گوید :" من علائم کرونا دارم ،"کادر پزشکی 
بیمارستان پس از معاینه می گویند :" کرونا نیست بروید خانه "حال ایشان بدتر می شود،به دکتر شخصی مراجعه می کند ، دکتر معاینه می کندمی گوید :"شما کرونا دارید" ، همسر همکار فرهنگی جواب می دهد به بیمارستان مراجعه کرده ام ،
گفته اند ، "کرونا نیست، " دکتر با بیمارستان تماس
می گیرد ،  دکتر به کادر پزشکی بیمارستان می گوید :"این مریض  که به بیمارستان مراجعه کرده است کرونا دارد" خلاصه همسر فرهنگی در بیمارستان بستری می کنند، به علت دیر تشخیص دادن بیماری کروناسه روز بعد همسر همکار فرهنگی فوت می کند"
من گفتم :"این خانم که همسرش فوت کرده است"
برود از کادر پزشکی شکایت کند ، که سهل انگاری در درمان 
کرده اند، نمی دانم این اقدام را ،همکارمان کرده است .؟
این نمونه عادی، شدن کرونا است فکر کنم ،امثال این همکار فرهنگی که همسرش فوت کرده است ،فراوان باشند. تلقی من این است شاید کادر پزشکی گناه چندانی نداشته باشند، این حاکمیت است ،که مقصر اصلی است، برخلاف ادعای خود امکانات بیمارستانی کم است،این بیمار فوت کرده است، فرهنگیان و سایر اقشار، اگر اقدام جدی نکنید ، تلفات بیماران کرونابی وحشتناک می شود ، ممکن است ، همین فردا ممکن است برای شما  همکار فرهنگی مثل همسر همکار فرهنگی  بوجودآید .  طبیعی است وقتی تعداد بیماران بیشتر از تعداد ،تخت بیمارستان باشد،
حاکمیت به کادر پزشکی فشار می آورد،جوانان را بیمارستان ها پذیرش کند، آنهایی که سن بالا دارند، بیمارستان پذیرش نمی کند،
 ،من اطلاع ندارم ، چقدر باید تلفات دهیم ، تا مردم بیدار شوند، این وضعیت را تغییر دهند،کار با اتحاد اقشار بطور نسبی درست می شود

           ۲۷          خرداد    ۹۹
@MoallemaneMotarez

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر