۱۴۰۱ دی ۱۳, سه‌شنبه

اعتصاب به مناسبت سال روز موشک به هواپیمای اکراینی

⬅️بیانیه شماره ۶ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
👇👇👇👇👇👇👇👇

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان , سرو خمیده
⬅️موضوع : اعلام حمایت و همراهی از لیست فراخوان دهندگان به اعتصاب و تظاهرات روز ۱۸ دی ۱۴۰۱ به مناسبت سالروز شلیک عمدی موشک جمهوری اسلامی به پرواز PS۷۵۲ هواپیمای مسافربری اوکراینی 

⬅️۱۰۸ روز از انقلاب #زن_زندگی_آزادی مردم ایران می گذرد و در حالی که خیابان های کشور با خون جانباختگان راه آزادی رنگین شده است ،  در آستانه سالگرد شلیک عمدی موشک به هواپیمای مسافربری اکراینی در ۱۸ دی هستیم . جنایتی که جان ۱۷۶ انسان را گرفت .!!
 
⬅️هنوز رژیم جنایتکار  اسلامی اجازه بازیابی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای مذکور را به متخصصین خارجی  نداده است.!!
پاسخ های رژیم همچنان بر ابهامات ماجرای کشتار دسته جمعی هموطنان بیگناه و اکثرا نخبه ی این پرواز افزوده است.
⬅️تابحال درخواست خانواده های قربانیان جنایت شلیک به هواپیمای مسافربری حتی برای کشاندن آمران این عمل جنایتکارانه به دادگاه و پاسخگو کردن آنان در مورد جنایت ارتکابی در نظام مافیایی اسلامی نه تنها به جایی نرسیده بلکه خانواده های دادخواه به اشکال مختلف مورد تهدید ویا آزار قرار گرفته اند.!!

⬅️ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن اعلام همدردی با خانواده های قربانیان پرواز PS۷۵۲ هواپیمای اکراینی و در حمایت و همراهی با لیست فراخوان دهندگان به اعتصاب و تظاهرات روز ۱۸ دی به مناسبت سومین سالروز شلیک عمدی موشک توسط جمهوری اسلامی به این هواپیما ، از همه ی اقشار جامعه ، به ویژه همکاران عزیز معلم در سراسر کشور می خواهیم که در این برهه تاریخی از انقلاب # زن_زندگی_آزادی و با توجه به ارسال پرونده این جنایت رژیم کودک کش  اسلامی به «دادگاه لاهه»  همچنان همراه با خانواده قربانیان به دادخواهی برخیزند تا ضمن پاسخگو کردن آمران  قتل عام  هموطنان ، تکرار چنین جنایتی را نیز غیر ممکن سازند.

⬅️بدینوسیله ما نیز همان طور که در بیانیه لیست فراخوان دهندگان به «اعتصاب و تظاهرات در روز ۱۸ دی ۱۴۰۱»آمده است از همه و به ویژه از معلمان سراسر کشور  دعوت می کنیم «در این روز از صبح تا ظهر اعتصاب نمایند و سپس از ساعت ۴ بعد از ظهر همراه دانشجویان,کارگران ، زنان، کادر درمان و ... در محلات شهرها به سمت میادین و مراکز اصلی شهر راهپیمایی نمایند و اعتراضی سراسری بر پا کنند .»
⬅️وعده ی ما یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱
#زن_زندگی_آزادی

۱۳/دی/۱۴۰۱
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
#اعتصابات__سراسری_معلمان
#آزادی__زندانیان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر