۱۳۹۴ آذر ۱۲, پنجشنبه

" پیشنهاد برای آزادی زندانیان معلم


سلام همکاران:
این پیام در 24 مرداد 94 خدمت همکاران دادم.
به جهت اهمیت و شرایط خاص برای زندانیان معلم است آن را تکرار می کنم . همکاران آن را بررسی کنند . پیشنهادات جدید به آن اضافه کنند
سلام همکاران:

پیشنهاد برای آزادی زندانیان معلم "
در فضای مجازی دیدم قرار است فردا 25 مرداد94 دستگیر شدگان 31 خرداد محاکمه می  شوند .  در فروردین 93 پیامی  خدمتتان همکاران برای آزادی زندانیان احتمالی ارسال کردم . برای آزادی همکاران 2 روش پیشنهاد می شود" کوتاه مدت و دراز مدت "
1-روش کوتاه مدت :
اگر همکارا ن امادگی هزینه سنگین دارند. همان گونه در سال 83
عمل کردیم و جواب داد همکاران زندانی آزاد شدند. هر پنجشنبه از ساعت  در10 تا 12 صبح در مرکز استان ها درا داره کل و  در شهرستان در درون ادارات تجمع کنند انجا منزل همکاران است پلیس حق ورود ندارد مگر با اجازه دادستان  همین روش در سا ل 83 انجام شد . 2همکار دستگیر شده آزاد شدندحتی وقتی آقای قدیمی ا ز همدان دستگیر شدند (یادم نیست چه سالی بود)همسرشان
به من تلفن زدند گفتند:  "همکاران در حیات اداره کل همدان  تجمع کرده اند ". اداره گفته است متفرق شوند
او را آزاد می کنیم  گفتم :"بگویید اول اورا آزاد کنیدبعد همکاران متفرق می شوند یادم نیست فکر  کنم اورا آزاد کزدند این روش هزینه بر است.  ولی جواب می دهد توان مجموعه بررسی دقیق گردد

2-روش طولانی مدت:
کمیته حقوقی شورای مرکزی از مراجع قانونی مانند:"قوه قضاییه ،
مجلس،وزارت خاته،ریاست جمهوری تعامل برای آزادی همکاران انجام دهد."ممکن است
آزادی معلمان قدرت همکاران رانشان  دهد و دلگرامی برای خانواد ه های زندانیان  آینده معلمان گردد.
همکاران دیگری پیشنهادات خود را به این پیشنهادات اضافه کنند.
محمد خاکساری
Khaksari902@gmail.cim

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر