۱۳۹۴ اسفند ۱, شنبه

"آیا من عضو هیج گروهی نیستم دارای ارزش و افتخار است"

سلام همکاران:
"آیا من عضو هیچ گروهی نیستم دارای ارزش و افتخار است"
در بین  برخی همکاران،فعالان اجتماعی ،کاندید های مجلس ،حتی وزرا اصول گرا و اصلاح طلب  عبارت "من عضو هیج گروهی نیستم" مطرح است.که برای خود افتخار  و ارزش می دانند
نظرات متفاوت در این مورد است

1-گروه اول: حزب و گروه را قبول دارند
ولی ادعا می کنند چون" جریان آزاد اطلاعات" وجود ندارد . احزاب و گروه هاو وتشکل ها اثر گذارنیستند. یا مطرح
می کنند.تمام احزاب و تشکل ها وابسته هستند و استقلال ندارند می گویند: "عضو هیچ گروهی نیستم"برای خود افتخار و ارزش قائل هستند.
2-گروه دوم .: می گویند:"جریان آزاد اطلاعات وجود ندارد . ولی دلیلی نداردکار گروهی و تشکل  انجام ندهیم .آنهایی که اعتقاد به فعالیت علنی هستند . تشکل وحزب تشکیل می دهند و هزینه های آن را پرداخت می کنند. گروهی دیگر  فعالیت مخفی و گروه زیر زمینی دارند و ادامه فعالیت اجتماعی می کنند. مانند: :مانند قبل ار انقلاب گروه های  مذهبی وچپ فعالیت زیر زمینی داشتند .
3-پیشنهاد من این است
اگر بخواهیم به خواسته های صنفی و سیاسی ،مدنی برسیم . کار جمعی باید
انجام دهبم . چون خرد جمعی است
امکان خطا کمتر است. در اکثر کشورهای
توسعه یافته خواسته ها و مطالبات از طریق احزاب و سندیکای صنفی انجام
می گیرد. چون دارای اهداف تعیین شده و
مشخص دارند. و در برابر افکار عمومی
پاسخ گو هستند
در اخر نقل قول از یکی از فعالان صنفی معلم از کاشان در جلسه  اردیبهشت94 شورای مرکزی در اصفهان  عنوان
می کنم
ایشان نقل قول به مضمون از پرفسور رضا در دانشگاه کاشان کردند. پرفسور رضا درسخنرانی خود در دانشگاه کاشان گفتند:" من 35 سال در غرب بوده ام  پیش رفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی غرب  نتیحه کار جمعی بوده است"
"تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"
به امید تغییر
محمد خاکساری
اسفند 94
Khaksari902@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر