دریافت باز خورد اعضای
تشکل صنفی فرهنگیان از هیات مدیره تشکل
✍️
محمد خاکساری (مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
30 خرداد 98
باز خورد یا فیدبک یعنی فرصتهای زیادی مانند گوش دادن به توضیح اعضای تشکل صنفی در مورد امور کاری تشکل صنفی است .
که باعث تنظیم، بهبود اعمال و رفتار فعلی و آینده تشکل صنفی شودهیات مدیره های تشکل های صنفی فرهنگیان ایران باید "بازخورد "فعالیت های خود را از طرف اعضای تشکل صنفی مشاهده کنند.
ایا عملکرد هیات مدیره مثبت
یا منفی بوده است وانتظارات اعضا از تشکل صنفی چیست ؟
تمامی روابط تشکل صنفی و ، مهمترین سنگ محک در مورد ارتباط موثر با اعضای ، خود ،دریافت و ارسال "بازخورد"یا فیدبک از اعضای تشکل صنفی نسبت به هیات مدیره تشکل است بهطور دقیق اعضای تشکل صنفی با تشکل ارتباط داشته باشد نسبت به عملکرد تشکل بطور مشخص صحبت کنند وچه احساسی نسبت به تشکل دارند
"بازخورد" تاثیرگذار، خواه مثبت باشد یا منفی، بسیار کمک کننده به هیات مدیره تشکل صنفی است.
" بازخورد "حاوی اطلاعات ارزشمندی است که در تصمیمگیریهای مهم تشکل صنفی از آنها میتوان استفاده شود.
"بازخورد "موثر دارای مزایای بسیاری برای ارسال کننده، دریافت کننده و هیات مدیره تشکل است. فرصت برای بهبود اوضاع تشکل صنفی است بازخورد به صورت شفاهی ارسال شده باشد و چه کتبا، برای هیات تشکل صنفی مهم است
"باز خور د"به مجموعه هیات مدیره و تشکل صنفی کمک میکند تا تصمیمات بهتری در جهت بهبود عملکرد خود در تشکل صنفی گرفته شود.
واهداف، ایجاد مسیر راه و استراتژی تشکل صنفی را
بهبود می بخشد .
به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست نمی آید.
✅ای دی هفته نامه قلم 👈👈
@ghalamemoalem
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر