۱۳۹۸ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

تغییر رفتار صنفی

تغییر رفتار صنفی
✍️
محمد خاکساری (مدیر مسئول و صاحب   امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

21  خرداد   98 

تشکل های صنفی برای تغییر دادن نگرش ، باور، ادراک  و رفتار اعضا و هواداران خود باید تلاش روزانه و مستمر انجام دهند  . تشکل های صنفی با آموزش امور صنفی به اعضا و هواداران آنها را به وظایفشان در قبال صنف و همکاران آگاه و آشنا می کنند . این فرایند سرانجام به تغییر رفتار اعضا و هواداران جهت دستیابی به اهداف صنفی  منجر می شود . و سرانجام بر رفتار وهنجارهای زمان براست تشکل های صنفی و فعالان صنفی نباید خسته شوند برای تغییر رفتار  با آگاهی دادن به  جامعه فرهنگی انجام می شود . اعتباریابی تشکل های صنفی فرهنگیان تاثیر مستقیم بر رفتار صنفی جامعه فرهنگی  دارد .  تشکل های صنفی فرهنگیان با تصمیمات کاربردی و موفقیت های صنفی اعتبار خود را پیش جامعه فرهنگی بالا می برند و متقابلا جامعه فرهنگی رفتار صنفی خود را بهبود می بخشند .
با امید وبرداشتن گام های موثر در مسیر صنفی باورهای جامعه فرهنگی نسبت به اعتراضات صنفی  تغییر مثبتی می یابد .  موفقیت های صنفی مبتی بر آموزش های صنفی و خرد جمعی ،  بهترین عامل برای جذب سایر همکاران است .  این وظیفه تشکل های  صنفی فرهنگیان
است که آگاهی لازم را به جامعه
فرهنگی بدهند تا تغییر رفتار صنفی دهند. طبق تجربیات  صنفی خود هرچه بیشتر بصورت حضوری در جمع جامعه فرهنگی حاضرشویم نتیجه بهتری می گیریم زیرا ارتباط "چهره به چهره"یا به اصطلاح "فیس تو فیس" تاثیر بیشتری دارد . متاسفانه بیش از 80 در صد ارتباطات تشکل های صنفی با جامعه فرهنگی در فضای مجازی و تلگرام است .  مشکلات امنیتی نباید مانع از ارتباطات رو در رو با جامعه فرهنگی شود .

به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم  👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر