۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۲, جمعه

من معلم هستم

✔من معلم هستم ✏✏✏✏✏✏✏✏✏ 🌍من معلم هستم برای کیفیت آموزش تلاش می کنم 🌍من معلم هستم کودکان را پرسشگری یاد می دهم 🌍من معلم هستم با تبعیض مبارزه می کنم 🌎من معلم هستم برای رهایی معلمان زندانی تلاش می کنم 🌎من معلم هستم در تشکل صنفی عضو می شود 🌎من معلم هستم برای تغییر در جامعه تلاش می کنم 🌎من معلم هستم آگاهی رسانی به جامعه می کنم من معلم هستم از امنیت شغلی دفاع می کنم 🌍من معلم هستم نقادی به دانش آموزان یاد می دهم 🌍من معلم هستم درس آزادگی به دانش آموزان یاد می دهم 🌍من معلم هستم از مدیران ناکارآمد پرسشگری می کنم 🌍من معلم هستم در محیط کار مصلحت اندیشی نمی کنم 🌍من معلم هستم کار جمعی به دانش آموزان یاد می دهم 🌎من معلم هستم مطالبه گر هستم من معلم هستم با کارگران، دانشجویان و بازنشستگان برای مطالبات خود متحد می شوم @MoallemaneMotarez

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر