۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

"در خواست از مسئولان و فعالان اجتماعی برای آزادی معلمان"

"کامنت حسن اعظمی فعال صنفی معلم در گروه تلگرام درد مشرک"
در خواست از جناح های سیاسی برای آزادی معلمان"
سلام.
اینجانب شهروند نظام اسلامی بنابر تمام ادله های دینی,اخلاقی,عقلی,انسانی و حتی قانونی معروضم معلمی که نه جنایت کرده و نه شاکی خصوصی دارد و....صرفا داره فعالیت اجتماعی میکند,به کدام حکم و قایده باید محبوس شود.
چرا در این نظام برای دانش اموزش که کودکی بیش نیست رفتار علی (ع) را به عنوان الگوی انسانی,سیاسی, دینی...کتاب درسی چاپ می کنید اما معلمش را که بر این اساس رفتار میکند زندانی می کنید.
مگر نمی دانید حضرت امیرالمؤمنین با مخالف خود به عدالت رفتار میکرد و حقوق از بیت المال را قطع نمیکرد, این یک سیره نیست؟؟؟
از احزاب مختلف ایران, میخواهم سهم و دین  خود را نسبت به مقام معلم با اعتراض و ورود به بازداشت و برخورد و زندانی کردن معلمان ایران زمین نشان دهند.
نماینده معلمان ایران اقایان هاشمی,عبدی,بهشتی,بداغی,باقانی در زندانند.
اول اینکه جرم انها را دقیق به ملت بگویند و روانشناسی کنند نه مانند پزشک عمومی نسخه عمومی با اتهام علیه امنیت عمومی و...بپیچند که همه سواد ان را دارند بفهمند حداقل بر اساس قانون اساسی اینجنین نیست.
دوم اینکه اعاده حقوق از دست رفته این معلمان شرعا و قانونا بر عهده آمران و عاملان و نهایتا نظام اسلامی است.
سوم  اینکه با چه مجوز عقلی و شرعی حقوق غیر افراد یاد شده (زن و فرزندان انها) را قطع کرده اید. مگر انها مجرمند که از حقوق طبیعی و اساسی که همانا تامین معاش اولیه هستند محروم شوند.
این در کجای عالم عقل قرار میگیرد.

رونوشت؛
من ابتدا از انسانهای ازاده میخواهم ورود پیدا کنم.
سپس از مقامات ازاده ای که فارغ از حب دنیا و مقام و ثروت میخواهم بنا بر آیه ۳۲ سوره مایده در مورد چنین انسانهایی عمل کنند.

و سوم از احزاب مؤثر اعم از اصولگرا و اصلاح طلب که هر دو شعار در راستای دین دارند میخواهم که ورود کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر