۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

"بازنشستگان استوار و پایدار در تلاش برای دستیابی به خواسته های صنفی'

"از پا باز«ننشستگی» بازنشستگان استوار و پایدار، در تلاش برای دستیابی به خواسته های صنفی"

سلام همکاران فرهنگی، 
بازنشستگان بعد از تجمعات

 ۶ مهر 

۱۴ آذر 

۲۸ دی

۳ اسفند 

۲۲ اسفند 

 و ۳۱ مرداد، 

همچنان خستگی ناپذیر از پا باز«ننشسته»اند و قرار است ۱۳ مهر ماه همراه شاغلان در تهران و البرز، راس ساعت ۱۰ صبح، روبروی سازمان برنامه و بودجه و در شهرستان ها، روبروی ادارات آموزش و پرورش، به مناسبت روز جهانی معلم (۶ اکتبر) تجمع کنند و خود از حق خود حمایت کنند. 

باید به اراده بازنشستگان درود فرستاد. به راستی حق گفتند که دود از کنده بلند می شود! چنانچه شیوه ای که بازنشستگان برای دستیابی و دفاع از خواسته ها صنفی خود در پیش گرفته اند را شاغلان هم به صورت متحد و نترس اجرا کنند، خواهیم دید که همه به خواسته های صنفی خود خواهند رسید.

بازنشستگان تجربه گرانسنگ دارند و به «وعده های تو خالی» و بدون اجرای مسئولان کشوری و لشکری گوش فرا نمی دهند. چراکه بازنشستگان از بازی های سیاسی آقایان به خوبی آگاه هستند. 

همچنین بازنشستگان تجمعات خود را به گونه ای مدیریت می کنند که مورد سو استفاده جناح های سیاسی قرار نگیرند. ایشان افرادی را که بخواهند به نام خواسته های صنفی «پلی برای رسیدن به قدرت سیاسی و مدرسه غیر انتفاعی و مجتمع سازی» درست کنند را شناسایی و از جمع خود دور می کنند. بازنشستگان کسانی را که بخواهند از پشت پرده با مسئولان "زد و بند" کنند و سودای نمایندگی مجلس و وزارت در سر دارند را قهرمان و قافله سالار خود نمی پندارند و احترام به «خرد جمعی» در مکانیزم تصمیم سازی آنها حاکم است. 

 این مو در آسیاب سفید نکرده گان، به صرف اینکه همکاری به زندان رفته است، "بی تامل" و "احساسی" و  "گوش بسته" و "چشم بسته"، دنبال آن شخص نمی روند. برای همین کمتر شاهد "قهرمان بازی" و "قهرمان پروری" در تجمعات بازنشستگان بوده و هستیم. 

به امید تغییر
و به امید آموزش و پرورشی کیفی 
و در تلاش برای دستیابی به خواسته های صنفی

با احترام،
محمد خاکساری
مدیر مسئول و صاحب امتیاز قلم معلم
11 مهرماه 96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر