۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

بیانیه ۱۹ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

بیانیه شماره ۱۹ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿👀

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان، سرو خمیده

👈🏽موضوع: اعلام حمایت و همراهی با فراخوان های منتشر شده در کشور توسط جریانات سیاسی، زندانیان سابق سیاسی، آسیب دیدگان جنبش#زن-زندگی-آزادی، خانواده های دادخواه، فعالان و کنشگران صنفی-مدنی،زنان، کارگران، دانشجویان،معلمان

👈🏽هفده روز دیگر سالگرد انقلاب#زن،زندگی،آزادی است. در طی این یک سال چه جان های عزیزی که در راه کسب آزادی و کرامت انسانی نثار شدند. حکومت نه تنها اعتراض مردم به ظلمش را نشنیده گرفت بلکه با کشتار بیش از ۷۰۰ نفر و شکنجه،تجاوز و زندان بهترین سرمایه های انسانی کشور یعنی جوانان عزیز ایران زمین، سعی در ماندگاری خود به قصد چپاول و غارت هر چه بیشتر و ویرانی سرزمین عزیزمان مان، ایران را دارد.

👈🏽ملت آگاه و غیور ایران

۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه ده روز مهم در انقلاب #زن،زندگی،آزادی است.
با تمام قوا از صبح ۱۵ شهریور مصادف با روز اربعین، بر طبق فراخوان عمومی منتشر شده از سوی اقشار ذکر شده در بالا، با حضور میلیونی در تمامی خیابان ها و میادین کشور در کنار هم به پیشباز ۲۵ شهریور سالگرد قتل حکومتی دختر ایران #ژینا،مهسا,امینی می رویم و در کنار هم تا سالگرد شهدای راه آزادی و سرنگونی حکومت قاتل و دشمن ملت به پیش خواهیم رفت.

👈🏽مهمترین دلیل فراخوان از تاریخ ۱۵ شهریور این است که تعداد بسیاری از عوامل سرکوبگر و امکانات آنان در ایام اربعین
👈🏽( ۱۰ تا ۲۰ شهریور) در عراق بسیج شده اند و توان سرکوبگران بسیار پایین است. باید از ۱۵ تا ۲۵ شهریور که سالگرد انقلاب #زن،زندگی،آزادی است اجازه استراحت و بازیابی نیرو به سرکوبگران داده نشود تا ناچار باشند با ابزار و یراق سنگین که به خود
بسته اند در گرمای تابستان، در هر خیابان و محله پرسه بزنند. آماده باش شبانه روزی باعث فرسایش روحی و جسمی حافظان دیکتاتور خواهد شد.

👈🏽هشدار به نیروهای نظامی،انتظامی،و امنیتی

در هر یگان و دسته ای که هستید تا دیر نشده از صف رژیم قاتل و ضد ملت ایران   کنار روید و به صف ملت بپیوندید.! اخبار محرمانه رژیم را در اختیار کانال های مطمئن مردمی قرار دهید.

هموطنان عزیز

👈🏽ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن حمایت و همراهی با فراخوان های منتشر شده از سوی بهترین اقشار جامعه ی ایران از عموم هموطنان عزیز به ویژه، زنان،کارگران،دانشجویان، معلمان و بازنشستگان کشوری و لشگری دعوت می کنیم با پاسخ مثبت به این فراخوان به وظیفه ی انسانی،ملی و میهنی خود عمل نموده و با فتح خیابان ها از ۱۵ تا ۲۵ شهریور و ادامه و پیوند آن با سالگرد جانباختگان راه آزادی، رژیم قاتل و ضد مردمی را سرنگون سازیم و ملت و میهن عزیزمان ایران را از دست این دشمن خونخوار و غارتگر نجات دهیم.
با اتحاد و استمرار حضورمان
در خیابان ها، به زودی پیروزی را جشن خواهیم گرفت.

۸/شهریور ۱۴۰۲
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر