۱۴۰۲ مرداد ۱۵, یکشنبه

بیانیه ۱۸ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

👈🏽بیانیه شماره ۱۸ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان ، سرو خمیده

👈🏽موضوع : اعلام حمایت و همراهی با فراخوان تجمع بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (یکشنبه ها و سه شنبه های اعتراضی ) و دعوت از سایر اقشار جامعه بویژه معلمان شاغل و بازنشسته، به همراهی با این فراخوان ها

نتیجه ی اعتراضات و تجمعات سراسری معلمان کشور در  سال های ۷۸ تا ۸۶ سرانجام به تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۸۶ منجر شد .
👈🏽بازنشستگان کشور و خصوصا فرهنگیان بازنشسته منتظر بودند تا با اجرای این قانون بی عدالتی و تبعیض از بین برود و خواسته های سالها محرومیت بازنشستگان تحقق یابد .

👈🏽اگر مواد ۶۴ ، ۸۵ و ۱۲۵ این قانون اجرا می شد بازنشستگان کشور بهتر می توانستند  تورم روز افزون ، هزینه درمان خود و تامین جوانان تحصیل کرده ولی بیکار شان را پاسخگو باشند .

👈🏽اما شوربختانه چون همیشه نه تنها این مواد قانونی اجرا نشد بلکه به دلیل عدم کفایت به اصطلاح مسئولان کشور چنان تورم افسار گسیخته ای بر جامعه تحمیل شد که بازنشستگان را در فلاکت غرق کرد.

👈🏽بازنشستگان و پیشکسوتان کشور پس از عمری خدمت به جامعه جهت احقاق حقوق خود چاره ای جز برگزاری تجمعات اعتراضی ندارند و عزم خود را جزم کرده اند تا دریافت تمامی حقوق مادی و معنوی خود از دولتمردان ، هر سه شنبه روبروی صندوق بازنشستگی تجمع اعتراضی برگزار کنند و در گوش کر مسئولان بی مسئولیت با فریاد اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری را طلب نمایند .

👈🏽ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن اعلام حمایت و همراهی همه جانبه با فراخوان تجمع بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در یکشنبه و سه شنبه هر هفته ، از سایر اقشار جامعه بویژه از معلمان شاغل و بازنشسته دعوت می کنیم به تجمعات پیشکسوتان کشور بپیوندند.

👈🏽پیوستن سایر اقشار به این تجمعات موجب افزایش فشار بر حاکمیت و در نتیجه بدست آوردن مطالبات خواهد شد .

اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
۱۵مرداد ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر