۱۳۹۷ آبان ۲, چهارشنبه

"دستگیری هاشم خواستار "

سلام دستگیری هاشم خواستار ✏✏✏✏✏✏✏✏✏✏ اینجانب از نزدیک فعال مدنی هاشم خواستار را می شناسم. اولین بار ایشان را در 25 مرداد 83 در جلسه شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان در رشت آشنا شدم. در انجا جلسه اعضای شورای هماهنگی در دبیرستانی نزدیک اداره کل اموزش و پرورش برگزار شد. که در بیرستان همکاران در محاصره نیروی اطلاعاتی قرار گرفتند . هاشم خواستار از طرف کانون صنفی معلمان مشهد شرکت کرده بود. شجاعانه از مواضع صنفی دفاع می کرد. و به همکاران محاصره شده روحیه می داد. از ان زمان ارتباط ما نزدیک شد. چند بار به مشهد به دیدن ایشان رفتم. مدتی رابط ایشان برای کمک های مالی به تشکل های صنفی و معلمان زندانی بودم. در سال 85 مبلغ900 هزار تومان چک به بنده داد. تا برای خانواده های زندانی هزینه شود . از معدود فعالان صنفی بود. هم جانا و هم مالی به تشکل های صنفی و زندانی ها کمک می کرد.هاشم خواستار از فعالان قبل از انقلاب بود.در دانشگاه کشاورزی ارومیه همکلاسی شهید باکری بود. تا انجاییکه اطلاع دارم . ایشان فقط در زندان فشار خون گرفت و چشم او به مشکل برخورد کرد. که ایشان به اینجانب به من گفت "با داروی های گیاهی فشار خون خود را کنترل می کنم" هیچ داروی اعصابی مصرف نمی کرد. به اعتقاد اینجانب امنیتی ها می خواهند در بستری کردن ایشان در بیمارستان روانی با داروی اعصاب ایشان را بیمار کنند.. این طرح جدید امنیتی ها برای فعال مدنی هاشم خواستار است. که با قرص های اعصاب او را معتاد کنند. هاشم خواستار فعال مدنی جانشمول فکر می کند تفکر جهانی دارد. خواسته اصلی او دموکراسی در ایران است. همسر ایشان را هم از نزدیک می شناسم خانواده اینجانب با ایشان ارتباط داشتند. خانم مالکی همکار بازنشسته ای بسیار شجاع و صبور هستند. در تمام سختی ها در کنار هاشم خواستار هستند. از تشکل های صنفی و فرهنگیان خراسان تقاضا می کنم. روبروی بیمارستانی که ایشان بستری هستند تجمع کنند. خواستار ازادی ایشان شوند. محمد خاکساری دوم ابان 97

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر