۱۳۹۹ مهر ۲, چهارشنبه

فلاکت ‏در ‏مدارس ‏ایران

افتتاح فعالیت آموزشی درسال جدید در مدرسه کپری است، 
و ساخت مدرسه در عراق است.
اگر می خواهید شاهد چنین صحنه هایی باشید،
که سرمایه ملی جای دیگر هزینه شود،
"سکوت کنید،" و بگویید به من ربطی ندارد،
من که مشکلی ندارم،  بنده خودم ، کسانی را دیدم 
که به قول معروف " دستشان به دهانشان می رسید"
می گفتند :"خاکساری ماهم به مشکل برخورد کردیم"
وقتی اقتصاد "فلج "شود، همه گرفتار می شوند،
یکی بیشتر و یکی کمتر است،همه ما در یک کشتی زندگی می کنیم ،
✔️لیاقت ملت ایران این زندگی نیست ،ملت ایران شان آنها این زندگی نیست!
✔️ مدیریت کشور مشکل دارد،این مدیریت علمی نیست،
ماه های آینده شاهد صحنه هایی از گرسنگی مردم 
می بینیم ، که افسوس می خوریم، 
"کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من"
هر نفر که به علت کرونا می میرد ، ما هم مقصر هستیم،
که چرا اعتراض نکردیم، موج چهارم  و پنجم کرونا 
هم می رسد ، باز اکثریت "خاموش" هستند، ما یک در صد  جمعیت ایران "اهل درد "می خواهیم ، سیاهی لشکر کاری نمی کند .به قول خواننده  و ترانه سرا نامجو اهل خراسان به مردم دیازپام ۱۰ خورانده اند،
✔️  سکوت مقابل ظلم همراهی و کمک به ظالم است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر