۱۴۰۱ خرداد ۱۶, دوشنبه

احکام سنگین درانتظار بازداشتی های معلم

#احکام سنگین در انتظار بازداشتی های
معلم 
✍✍✍✍✍✍
اگر برای زندانیان که حکم ندارند 
قبل احکام آنها  باید کاری باید برای آنها انجام داد 
⬅️  بعد از حکم 
کار زیادی نمی توان برای آنها انجام داد
فعلا شورای هماهنگی  تشکل های صنفی فرهنگیان  ایران درسکوت 
به سر می برد 
# آن تشکل هایی 
که 
از مهر ماه ۱۴۰۰ تا  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 
 اعلام تجمع می کردند 
کجا هستند.؟
هر گروه وفعال صنفی هم دراین 
شرایط انتقاد کند .
به "تند روی " محکوم می شود.
باز تکرار می کنم 
#  اگر به ادعای برخی تشکل های 
شورای هماهنگی فرهنگیان 
به اصطلاح " فضا امنیتی " 
است.
#پس چگونه است. بازنشستگان تجمع و
 حتی راهپیمایی می کنند.
دلیل آن را می دانید 
چیست ؟ 
پاسخ :
 اول بازنشسته چیزی برای از دست دادن ندارد 
دوم  در میان بازنشستگان فعالان 
فداکار و شجاع وجود دارد.
و " مصلحت اندیشی "  نمی کنند.
بازنشستگان باور دارند.
که اعتراضات " مداوم و مستمر"
نتیجه دارد 
اعتراضات فصلی  نتیجه ندارد .
حتی گاهی "ناامید "کننده است.
👈سئوال خودم را باز تکرار می کنم.
چرا  شورای هماهنگی تشکل های صنفی
فرهنگیان ایران " دستگیری و سرکوب "
معلمان پیش بینی نکرد.
و به اطلاع بدنه نرسانید.
که بدنه معلمان آکاه شود.
در شرایط دستگیری و سرکوب 
چه باید بکند ؟
کلاب هاوس حامیان شورا تعطیل شده 
است ؟
کامنت حامیان شورا زمانی که باز است کامنت قبول نمی کند ،
بنده شفاف انتقاد خود مثل همیشه 
بیان می کنم.
تعارف با کسی ندارم.
👈پیشنهاد می کنم .
حامیان اعتصاب غذا اگر امکان دارد 
اعتصاب غذا تمام کنند. 
#  بجای آن  تجمع روبروی دادگستری برای آزادی معلمان انجام دهند 
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
هفته نامه قلم معلم 

https://t.me/ghalamemoalem

https://chat.whatsapp.com/GR6nCExuT0A8yuNzmz2WBp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر