۱۴۰۱ خرداد ۲۱, شنبه

تحمل مخالف

پاسخ  به همکار در 
گروه  همیاران شورای هماهنگی در واتساپ
موضوع : تحمل مخالف 
✍️✍️✍️✍️
امروز در تاریخ ۲۱ خرداد
۱۴۰۱ در کلاب هاوس 
اتاقی مشاهده کردم
تحت عنوان
 تصمیم گیری
در اتاق رفتم
پس بحث گفتگو 
مشاهده کردم 
این‌ اتاق 
سلطنت طلب ها هستند.
بحث در مورد سلطنت 
شد.
# بنده پیشنهاد خود را تکرار کردم
که رضا پهلوی برای 
تربیت نیروی انسانی
خود در آینده 
تشکیل حزب دهد.
در آنجا ایده های خود را 
تحت عنوان 
" مرامنامه حزب"
مکتوب بنویسد 
تا مثل آقای خمینی 
نگویید :" خدعه کردم"
شش نفر دراستیج بودند 
همگی  مخالف بودند.
بنده گفتم :
" رضا پهلوی چون ژن مقدس دارد برتر است 
یا شخصیت ایشان است"
اگر یادتان باشد.
پسر عارف هم‌گفت :
" من ژن برتر دارم"
⬅️خلاصه بعد از بحث 
مرا از استیج انداختن پایین و یکی مدیتور ها
مرا با الفاظ
 " تمسخر آمیزی"
صدا کرد.
# مخاطبان توجه کنند.
سلطنت طلبان هنوز
 به قدرت نرسید ه اند
شروع به حذف
 می کنند.
# متاسفانه برخی جوانان 
تاریخ را نخوانده اند.
حکومت پهلوی 
را از سال ۵۳ نگاه 
می کنند.
که فروش نفت ایران 
بعد از سال ۵۳ به بالاترین قیمت رسید
ایران حدود ۲۰ میلیارد سالیانه فروش نفت داشت 
# طرفداران سلطنت 
بگویند :
" ۲۰ میلیارد 
پول نفت از سال 
۵۳ تا ۵۷" درچه راهی 
هزینه شد.

شنبه  ۲۱ اردیبهشت  ۱۴۰۱
https://t.me/ghalamemoalem

https://chat.whatsapp.com/JmVFo2NPIkk0eYg5zP8zd1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر