۱۴۰۲ مهر ۱۱, سه‌شنبه

بیانیه ۲۰ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

بیانیه شماره ۲۰ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿
از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

موضوع: تبریک روز جهانی معلم ۵ اکتبر ( ۱۳ مهر ) به معلمان  ایران و پیشنهاد تجمع در این روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح روبروی دادگاه های انقلاب مراکز استان و شهرستان ها جهت آزادی بی قید و شرط معلمان زندانی و پایان پرونده سازی

درود بر همکاران ارجمند شاغل و باز نشسته

روز جهانی معلم یک رویداد سالانه است که به پیشنهاد یونسکو در روز ۵ اکتبر (۱۳مهر ) برگزار می شود. نقش معلمان در سیستم آموزشی از سایر افراد شاغل در این سیستم پر رنگ تر و برجسته تر است، زیرا دانش آموزان بیشترین اوقات تحصیلی را با آنان سپری می کنند. چه بسیار دانش آموزانی که شخصیت آنان از شخصیت معلمانشان شکل گرفته است .

👈🏽ما اعضای سابق شورای هماهنگی
تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ۵ اکتبر
( ۱۳ مهر ) روز جهانی معلم را به همکاران عزیز شاغل و بازنشسته ی ایران تبریک عرض می کنیم.
با وجودی که رنج و سختی های بسیار ی را حکومت جمهوری اسلامی به لحاظ معیشت، شٱن و منزلت به شما تحمیل می کند اما شما بزرگواران همچنان محکم و استوار به مسئولیت خود به عنوان معماران آینده ی جامعه عمل می کنید.

👈🏽شما عالی مقامان بی ادعا سالهاست که در قالب تشکل های صنفی از مجاری قانونی چون اصل ۲۶ و ۲۷ قانون اساسی و مذاکره و مکاتبه با مسئولان کشور خواهان معیشت و شٱن و منزلت شایسته ی خود بودید و نیز اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی را برای فرزندان ایران یعنی دانش آموزانتان خواستار شدید ولی حکومت مدعی جمهوری و اسلامی، نه تنها مواد قانون اساسی کشور را اجرا نمی کند، بلکه حتی مفاد اعلامیه حقوق بشر و قوانین بین المللی را نیز زیر پا می گذارد و به صدور احکام من در آوردی و ضد انسانی بر علیه فعالان و کنشگران صنفی معلم و دانش آموزان آنان دست می زند.
به جای تقدیر و بزرگداشت شٱن و منزلت معلمان کشور و تقدیم حق و حقوق مادی آنان، این معماران آینده ی جامعه را راهی زندان، اخراج و اخیرا مصادره ی اموال آنان نموده است.!!

ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی  فرهنگیان ایران ضمن تبریک مجدد روز جهانی معلم به همکاران شاغل و بازنشسته، اعلام می کنیم
که اگر شورای هماهنگی بیانیه ای
مبنی بر  تجمع یا اعتصاب معلمان کشور صادر نماید ما از آن حمایت می کنیم.

در غیر این صورت
پیشنهاد می کنیم که روز پنجشنبه ۱۳ مهر برابر با ۵ اکتبر روز جهانی معلم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح جهت آزادی بدون قید و شرط معلمان در بند روبروی دادگاه های انقلاب مراکز استان و شهرستان ها تجمع اعتراضی برگزار شود.
حضور معلمان شاغل و بازنشسته تاثیر فراوانی در روند آزادسازی بی قید و شرط همکاران فعال زندانی خواهد داشت.

۱۱ مهر ۱۴۰۲ برابر با ۳ اکتبر ۲۰۲۳

اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر