۱۴۰۲ مهر ۱۶, یکشنبه

بیانیه ۲۱ اعضای سابق تشکل های صنفی فرهنگیان ایران اعتصاب مدارس و دانش آموزان

بیانیه شماره ۲۱ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان, سرو خمیده

موضوع:  پیشنهاد اعتصاب و تعطیلی مدارس و حضور هر روزه در برابر دادگاه های انقلاب  تا آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی از جمله همکاران معلم و دانش آموزان معترض و اعتراض به آغاز به قتل حکومتی دانش آموز عزیزمان آرمیتا گراوند به دست حجاب بان مترو در ۱۰ مهرماه و شیمیایی کردن دانش آموزان دخترمان در شهرقدس تهران روز ۱۵ مهر، شناسایی و محاکمه عاملان و آمران جنایت علیه آرمیتا و دانش آموزان مدرسه شیمیایی شده و حمایت و همراهی با فراخوان هایی چون فراخوان دانش آموزان انقلابی تهران

همکاران گرامی
فقط ۲۱ روز از سالگرد قتل حکومتی دختر ایران
#مهسا_امینی و صدها جانباخته راه آزادی می گذرد و باز قلب ملت ایران با جنایت دیگری توسط  حکومت جهل و جور، به درد آمد.!!

روز ۱۰ مهر ۱۴۰۲ و در آغاز سال تحصیلی، آرمیتا گراوند دانش آموز عزیز ما با وجودی که در واگن زنان قطار مترو سوار شده است توسط مزدور «آتش به اختیار» رژیم  مورد حمله ی وحشیانه فیزیکی قرار می گیرد و به «کما» می رود .

طبق معمول سناریوسازی رژیم کذاب شروع می شود و با وجودی که ادعا می کند آرمیتا دچار افت فشار خون شده، به بازداشت خبرنگار، دوستان و حتی مادر او مبادرت می ورزد.! فیلم های دوربین ها را به میل خود کارگردانی می کند و از درون واگن که محل حادثه است فیلمی نشان نمی دهد.!

این در حالی است که  «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» دو خبرنگاری که قتل حکومتی#مهسا_امینی را برملا کردند،هنوز در زندان رژیم آدمکش اسیر می باشند.!!

ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران با توجه به سابقه ی طولانی حکومت در تحت فشار امنیتی قرار دادن تشکل ها، به همکاران شاغل وبازنشسته

⬅️پیشنهاد می کنیم  تا با اعتصاب و تعطیلی مدارس از روز شنبه ۲۲ مهرماه۱۴۰۲ هم از تکرار شیمیایی کردن مدارس و دانش آموزانمان چون سال گذشته، جلوگیری کنیم و هم با تجمع اعتراضی هر روزه روبروی  دادگاه های انقلاب مراکز استان و شهرستان ها خواهان آزادی بی قید و شرط کلیه ی زندانیان سیاسی، از جمله همکاران  معلم و دانش آموزان معترض  و شناسایی و محاکمه ی عاملان و آمران جنایت علیه آرمیتا گراوند و دانش آموزان شیمیایی شده باشیم.


همکاران عزیز و فرهیخته

⬅️به قول خانم نرگس محمدی برنده ی جایزه صلح نوبل : « هیچ انسانی به حکم انسان بودن درباره ی آرمیتا گراوند سکوت نکند »

⬅️حال که آرمیتاهای بسیاری دانش آموزان عزیز ما در مدارس کشور هستند وظیفه داریم در حمایت و دفاع از جان آنان و نجات همکاران و دانش آموزان دربندمان اقدام کنیم.   

همکاران عزیز

✔️پیشنهاد ما اعتصاب و تعطیلی مدارس از روز شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ می باشد. اگر قبل از ۲۲مهر اتفاق ناخوشایندی برای دانش آموز عزیز ما آرمیتا گراوند بیفتد اعتصاب و تعطیلی مدارس و تجمع اعتراضی از همان روز آغاز می شود.

۱۶ مهرماه ۱۴۰۲
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی  فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر