۱۳۹۴ مهر ۲۷, دوشنبه

" پاسخ فعال صنفی در مورد پیام"ابزار رسیدن به مطالبات معلمان"

"پاسخ فعال صنفی در مورد پیام"ابزار رسیدن به مطالبات معلمان"

سلام :این کامنت را  همکار گرامی  عباس صداقت در مورد پیام "ابزار رسیدن به مطالبات معلمان"داده است   همکا ران چون این ابزار ها بسیار استراتژیک هستند . همکاران نظرات خود را در گروه های مجازی بدهند. مشکل 15 ساله تشکل های صنفی است تقاضا دارم همکاران دراین مورد"خود سانسوری نکنند"نظر خو د را مطرح کنند یک بار شجاعانه نظر خودشان را بگویند این اقایان امنیتی ابتدا تلفنی تهدید می کنند بعد دستگیر  می کنند "البته این روش برای رهبران نیست" این تجربه 17 ساله است اگر مشکل دارید در تلفن اول بگویید اشتباه کردم  . مواردرسیدن به مطالبات  اختلاف بسیاری از همکاران است..: حدود 100
گروه در تلگرام "ا د "هستم "اگز همکاران نظر خود را بدهند خودش نظر سنجی" منطقه ای" است . همکارا ن خواهش می کنم در پیام ها از بنده تمجید نکنند چون بنده انسان ضعیفی هستم. غرور و تکبر به من دست ندهد محمد خاکساری
کامنت همکار در گروه "صدای اتحاد معلمان"  صاف یک در تلگرام:

درودبرشماآقای خاکساری که همواره افکارونظرات شما راهنمای فعالان صنفی بوده وخواهدبود ازنظربنده کسی که اعتقادبه اصلاح اموردرهرمکان وباهرکنشی چه سیاسی چه صنفی....داشته باشدمورد سوم راانتخاب می کند.این روش بهترین وسریع ترین روش برای رسیدن به خواسته های صنفی ست.موفق باشید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر