در آستانه ه اکتبر برابر ۱۴ مهر روز جهانی معلم (پیام دوم)
تشکل های صنفی معلمان
✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️
طبق قانون داخلی و
بین المللی هر صنف و قشری حق دارد.
تشکل داشته باشد، تابه خواسته های
خود برسد. حاکمیت برخورداری از
" حق و حقوق اولیه" تشکل های صنفی، و
"آزادی های حق بیان وقلم و امنیت شغلی"
جلوگیری می کند .حاکمیت مرتب جلوی معلمان سنگ اندازی کرده است. همان
بی حقوقی و عدم برخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی که در حاکمیت است. معلمان ،اکنون برای کسب آن به مبارزه ای جدی با حاکمیت برخاسته اند. که تعداد بیشماری برای معلمان زندانی یا پرونده سازی ، تبعید ، اخراج، برای معلمان ایجاد کرده است.مبارزه ای جدی، پیگیر و همه جانبه تا رسیدن به اهداف خود معلمان تلاش کرده اند.تهدید های حاکمیت باعث شده است.معلمان کمتر جذب تشکل های صنفی
شده اند. همین مشکل باعث شده است.
معلمان برای رسیدن به خواسته های
با مشکل مواجه شده اند.معلمان تا یاد نگیرند. "کار جمعی "کنند.حالا حالا زیر جور وستم حاکمیت خواهیم بود.کسی هم
فریاد رس ما نخواهد بود. در روز جهانی معلم ،پیش خود کمی فکر کنیم.چرا باید
با جمعیت میلیونی مرتب به حاکمیت التماس می کنند.حقوق آنها را افزایش دهند.متاسفانه معلمان جذب تشکل های صنفی مستقل
نمی شوند. مرتب شان و منزلت معلمان توسط حاکمیت زیر پا گذاشته می شود.اعتنایی به معلمان نمی کند.
محمد خاکساری
۱۲ مهر ماه ۹۹
@MoallemaneMotarez
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر