۱۳۹۹ مهر ۲۰, یکشنبه

تغییر نام تشکل های فرهنگیان به تشکل فرهنگیان و بازنشستگان

پاسخ  به همکار در گروه واتساپ شورای عالی فعالان صنفی
تغییر نام تشکل های معلمان 
به کانون فرهنگیان و بازنشستگان 
✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️
از  سایر تشکل های صنفی تقاضامی شود. مانندتشکل صنفی کرمانشاه ، نام تشکل خود را تغییر نام دهند.  تشکل خود را به کانون صنفی فرهنگیان و بازنشستگان تغییر نام دهند.سایر تشکل های صنفی فرهنگیان از تشکل کرمانشاه تبعیت کنند به تشکل های صنفی فرهنگیان
✔️ پیشنهاد می کنم. و از تشکلهای صنفی تقاضا می شود یک باز نگری در هیات مدیره خود کنند در شرایط کنونی ،ما هیات مدیره "شجاع و فداکار "می خواهیم. 
چون شرایط سخت وبحرانی است. 
همکاران "مصلحت اندیش"ترمز برای 
تشکل های فرهنگیان می باشند.
ما باید بازگشت به تشکل های 
صنفی در سال های ۸۰ تا ۸۵  بکنیم.
که دستاورد بسیاری برای معلمان داشت
.یک نمونه آن افزایش حدود ۸۰ در صدی حقوق معلمان بود.  اکثر تشکل های صنفی فرهنگیان در آن سال ها  
"شجاع و فداکار" بودند. ترسی از نیروی امنیتی و حاکمیت نداشتند. بنده خودم 
در جلسات  متعددتشکل های صنفی فرهنگیان با  مسئولان حتی وزیر شاهد بودم .
چنان با "شجاعت" انتقاد می کردند.
که مسئولان تعجب می کردند. 
تجربه شخصی بنده می گوید :
"این شورای هماهنگی تشکل های صنفی
فرهنگیان ایران"پاسخگوی فرهنگیان نیست.
یک مشکلی که اکثر فرهنگیان و مردم دارند. فکر می کنند.هرکس زندان رفت مدیریت یک تشکل  و نهاد را بلد است. این اشتباه درسال ۵۷ شد .آدمی مثل لاجوردی در زمان رژیم 
سابق زندان بود. جایگاه دادستانی 
قرار گرفت .که شایسته آن نبود.
برای اینکه هیچ دوره قضایی و حقوقی ندیده بود.  مشاهده کردید.که چه جنایاتی در 
زندان ها کرد.  آقایی مانند رفسنجانی ریئس ستاد جنگ می شود .که هیچ دوره ستادی
جنگ را ندیده بود.عاقبت جنگ چه شد.
در اینجا نمی خواهم ارزش کسانی که زندان رفته اند. بی ارزش کنم. خودم هم زندان 
رفته ام.  خودم را هیچ گاه شایسته
 دبیر کلی کانون صنفی معلمان 
ندیدم . در ۲ دوره هیات مدیره خود در کانون صنفی معلمان ، هیات مدیره اکثر همکاران در آن زمان شاهد هستند.بنده هیچ گاه طی ۸ سال هیات مدیره خود در کانون صنفی معلمان خودم را داوطلب دبیر کلی کانون صنفی معلمان نکردم. با اینکه از موسسین کانون صنفی معلمان بودم.
✔️جمع بندی : 
به اعتقاد اینجانب تنها زندان رفتن ملاک 
گرفتن مسیولیت و مدیریت در 
تشکل های صنفی تنها کافی نیست.
اولین ویژگی برای مسئولیت در مدیریت 
تشکل های صنفی  این است.
اندیشه "خرد جمعی"داشته باشد. 
و تحمل پذیرش انتقاد مخالف
خود را داشته باشد.حذف مخالفان
در تشکل های صنفی یکی ازآسیب های
بزرگ تشکل صنفی است.
محمد خاکساری
          ۲۰        مهر   ماه ۹۹ 
@MoallemaneMotarez

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر