۱۳۹۷ بهمن ۱۳, شنبه

روحیه تغییر در فعالان صنفی

روحیه تغییر  درفعالان صنفی معلمان

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

13     بهمن      97

روحیه و عملکرد قوی، در گروی یک ذهنیت مثبت و کنترل‌شده  در فعالان صنفی است.. انتخاب کلمات و نحوه‌ی بیان آن‌ها در نتیجه‌گیری مورد نظر  فعالان صنفی موثر است.کلماتی که در هنگام مواجهه با چالش‌ها در مکالمه، فعالان صنفی با همکاران به‌کارمی‌برند ،تاثیری مستقیم  بر دیگر همکاران دارد.روحیه فعالان صنفی در تغییر شرایط بسیار است. در شرایطی
که همکاران را حاکمیت دستگیر
می کند. دیگر فعالان صنفی معلمان هستند.که پرچم مبارزه  صنفی
می گیرند.و به اعتراضات صنفی ادامه می دهند. ابتدا فعال صنفی در درون خود باید این اعتقاد داشته داشته باشد. که می شود."معیشت معلمان و  اموزش و پرورش " را تغییر داد.همیشه  شرایط اجتماعی بر وفق مراد فعالان صنفی  نخواهد بود.تلاش کنید.خود را برای شرایط سخت آماده کنید.
" ترس و نا امیدی"را فعال صنفی از خود دور کند.فعال صنفی برای تغییر احساس و روحیه مثبت داشته باشد. امید داشته باشد. با "تلاش پیگیری"اعتراضات
به خواسته های صنفی خود می رسد. کمک‌کردن به همکاران  باعث می‌شود کمتر روی مشکلات و گرفتاری‌های خود تمرکز کنید. در نتیجه، حس بهتری را تجربه خواهید کرد و غرق مشکلات و درگیری‌های شخصی و فردی خودنمی‌شوید. هر گاه تلاش برای تغییر
شرایط دارید. در گیر مسائل روزمره نمی شوید. واقع بینانه به مبارزه صنفی و اعتراضی ادامه می دهید. اگر معلمان
تشکیلات صنفی منظم و سرتاسری کشور داشته باشند می توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند. معلمان فقط  این اعتماد به نفس و ارداه تغییر را در خود احساس کنند . که در نهایت با پیگیری به خواسته های صنفی خود می رسند. و زندانیان معلم را ازادمی کنند. خلقیات و اخلاقیات منفی نسبت به اعتراصات صنفی در معلمان  وجود دارد. مهم تصحیح آنان و سعی در عیب یابی این قبیل روحیات و تفکرات  معلمان است اگر همکاران فکر می کنند باید راهی وجود داشته باشد تا شما بدون هیچ "زحمتی و تلاشی  "و به آسانی  بتوان  در رفتار خود   و حاکمیت تغییر دهید، بدانید که این افکار از همان افکار نامعقولی هستند که ذهن ماهمکاران را همواره مشغول کرده است
دادن بیانیه  اعتر اضی توسط شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان و تشکل های  صنفی در معلمان و حاکمیت تاثیر دارد. ولی تغییر جدی وجود
نمی آورد.  سابقه حاکمیت نشان داده است.تغییرات در حاکمیت زمانی رخ
می دهد. که اعتراضات صنفی "مداوم با برنامه و سازماندهی"↔ انجام شود.دیگر زمان نصیحت به حاکمیت گذشته است. گوش شنوایی در حاکمیت وجود ندارد. وقتی حاکمیت صدای اعتراض صنفی
معلمان می شنود . که اعتراضات سراسری معلمان انجام گیرد.این یک تجربه تاریخی است.معلمان تلاش کنند.همکاران مورد اعتماد هر منطقه و شهر راشناسایی کنند. . گروه های کوچک اعتراضی تشکیل شود. سپس این گروه های کوچک باهم ارتباط برقرارکرده و سازماندهی یک اعتراض را انجام دهند.

        به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر