۱۳۹۸ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

هماهنگی اعضا با تشکل های صنفی فرهنگیان

هماهنگی اعضا با تشکل های صنفی فرهنگیان
✏✏✏✏✏✏✏✏
✍️

محمد خاکساری (مدیر مسئول و صاحب   امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

هیجده شهریور 98

  عضو تشکل صنفی فرهنگیان  برای تحقق اهداف و انگیزه های صنفی  خودش، جمعی متناسب را بیابد و سعی کند که با حضور در آن جمع، اهداف خود را پی گیری نماید، که در این حالت، عضو تشکل صنفی برای اهداف صنفی ، به تشکل صنفی عضو می شود. پس هدف گذاری برای تشکل صنفی دقیقا بایدبرآیند اهداف عضو باشد، و اهدافی که ازتوسط اعضای هیات مدیره  تشکل صنفی تعیین می شود، باید اهداف تشکل صفی اجرا کند .و کم کاری نکند و گرنه تشکل صنفی آسیب می بیند.هر عضو تشکل صنفی میان نظام اهداف و علایق شخصی
با نظام اهداف تشکل صنفی  هماهنگی ایجاد  کند و در صورتی که اعضای هیات مدیره تشکل صنفی بصورت  گروهی  هماهنگی  داشته باشند  و تقویت کنند، کمک بسیار زیادی به هماهنگی و موفقیت تشکل صنفی  می کند و اگر  پیوند اعضا وتشکل صنفی   در اثر بی توجهی تضعیف شود، آنگاه به مرور عضو تشکل صنفی احساس تعلق خود به تشکل صنفی  را از دست می دهد. لذا هدف تعیین شده برای تشکل صنفی  باید مرتباً توسط اعضای تشکل صنفی مورد بررسی قرار گیرد، که نتیجه آن یا تقویت انگیزه آن ها و هماهنگ کردن هدف با تشکل صنفی  خواهد بود و یا نقایص احتمالی در اهداف با هماهنگی سایر اعضای تشکل صنفی برطرف خواهد شد، که با این کار، تداوم فعالیت گروه تضمین می گردد.
رابطه تشکل صنفی دو جانبه است
هرگاه هر کدام از این ارتباط کاهش
یابد به تشکل صنفی آسیب می زند. این ارتباط نباید فقط در فضای مجازی باشد. در فضای واقعی هم باید ارتباط بر قرار
باشد. تا تداوم یابد.به خصوص در ارتباط باتصمیمات مهم مانند شرکت در تجمع بازنشستگان در 25 شهریور یا اعتراض 5 اکتبر برابر 13 مهر روز جهانی معلم با اعضا و فعالان عضو تشکل صنفی
ارتباط بر قرار گردد.
به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم  👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر