۱۳۹۸ مهر ۸, دوشنبه

در اکثر کشورهای اروپای شمالی درمان و آموزش رایگان است.

در اکثر کشورهای اروپای شمالی
درمان و آموزش  رایگان است.
✍️
محمد خاکساری (مدیر مسئول و صاحب   امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
هفت مهر ماه 98

گرچه در قانون اساسی ما آمده است
که آموزش و درمان نباید خصوصی
شود. متاسفانه تمرکز قدرت و ثروت
مانع اجرای این قانون شده است.
گروه یا کارشناسی یا تشکیلاتی که خواسته است.از آموزش و درمان رایگان  سخن بگوید از طرف مخالفان آموزش و درمان رایگان یک مارک کمونیستی به آنها می زنند. تا دیگر نتواند از آن دفاع کند. این دو حوزه چون جنبه عمومی دارد.  اگر خصوصی شود.فشارجسمی و روانی بسیاری رابر جامعه وارد می کند و جامعه را به طبقه بالا و پایین تقسیم می کند. اکثر پزشکان و مسئولان آموزش وپرورش که وابسته به حاکمیت هستند.
مانند :" پزشک های وابسته به حاکمیت بیمارستان خصوصی دارند . و مسئولان وابسته به حاکمیت و اکثر وزرای سابق آموزش و پرورش مدرسه غیر انتفاعی" دارند. یک بار دیگر صدای مردم که قبل از انقلاب فریاد می زدند
"از کجا اورده ای باید به صدا در آید" که این همه ثروت را افراد  وابسته به حاکمیت از کجا آورده اند.؟ البته در قانون اساسی  اصل های 142 و42 و 49  در مورد ثروت های باد آورده آمده است . ولی اجرایی نمی شود در این حاکمیت هرکس و گروهی ادعاکند.قوانین بالا را  در این حاکمیت می خواهد  اجرایی کند .برای فریب مردم است. چون آن را نمی تواند اجرا یی کند. چون خودشان آلوده هستند. مگر اینکه  خارج از حاکمیت باشد دزد که جرم خود را قبول ندارد.
اهداف صنفی جامعه  فرهنگی
⬅"کیفیت آموزش،
معیشت و منزلت ،تشکل یابی"
به امید تغییر
✅ای دی  هفته نامه قلم  👈👈

@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر