۱۳۹۸ شهریور ۲۸, پنجشنبه

جامعه فرهنگی با همکاری تغییرات بزرگ خواهند کرد

جامعه فرهنگی با همکاری تغییرات
بزرگ خواهند کرد
✍️

محمد خاکساری (مدیرمسئول و صاحب   امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون  صنفی معلمان
بیست و هشت شهریور 98

جامعه فرهنگی با همکاری می تواند تغییرات بزرگی در جامعه ایجاد کنند.
برنامه‌ریزی و استفاده درست  از نیروی کار آمد فرهنگی  در راستای توسعه متوازن تشکل های صنفی فرهنگیان و به‌کارگیری مطلوب از نیروی فعال صنفی به‌عنوان یک ضرورت در شرایط کنونی  برای همکاری جامعه فرهنگی لازم است  .تشکل های صنفی فرهنگیان ایران  از تمام قابلیت‌های جامعه فرهنگی  در برنامه‌ای دقیق و مشخص استفاده کنند. قطعا می تواننددر مقابل تهدید های حاکمیت مقاومت کنند.اگر با همدلی و همکاری خالصانه جامعه فرهنگی،
با برنامه‌ریزی مدون بر اساس ظرفیت‌های جامعه فرهنگی  اقدام  مناسب انجام دهند.برای رسیدن به خواسته های صنفی ،بدون شک
هر تهدیدی از طرف حاکمیت  بی‌اثر خواهد شد.جامعه فرهنگی شاهد هستند . اگر همکاری جامعه فرهنگی انجام شود فشار لازم را انجام دهند. حاکمیت مجبور می شود به خواسته های جامعه فرهنگی عمل کند . با مشکلات اقتصادی واجتماعی مواجه هستیم.
با این روند اقتصادی حاکمیت روز به روز وضعیت جامعه فرهنگی را بدتر خواهد شد. رابطه صمیمی تشکل های صنفی با جامعه فرهنگی داشته باشند. تا بیشتر جذب تشکل های صنفی شوند. عدم اتحاد اقشار جامعه  در یک جبهه واحد نیروهای شرکت کننده عدالت‌خواه باعث ضربات سنگینی بر اقشار  است همکاری و اتحاد همه  اقشار لازم  است تشکل های صنفی فرهنگیان و شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان برای همکاری جامعه فرهنگی لازم است "شفافیت" و شجاعت پذیرش اشتباهات و اشکالات خودرا  داشته باشند. بارها خدمت همکاران عرض کردم اشتباه بزرگ شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان این است . تعداد شورای مرکزی شورای هماهنگی را از 15 تشکل به 7 تشکل تقلیل داد. تشکل های پیش کسوت در شورای مرکزی شورای هماهنگی خالی است.امیدوارم اختلافات نظری بین جامعه فرهنگی وسایر اقشار حل گردد. تا به اتحاد صنفی سراسری برسیم.

اهداف صنفی جامعه  فرهنگی ⬅"کیفیت آموزش،معیشت و منزلت ،تشکل یابی"
به امید تغییر

✅ای دی  هفته نامه قلم  👈👈

@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر