۱۳۹۸ شهریور ۲۳, شنبه

پایداری در هدف

پایداری در هدف صنفی
✍️

محمد خاکساری (مدیر مسئول و صاحب   امتیاز هفته نامه قلم معلم) ،یکی از موسسین کانون صنفی

معلمان
بیست و سوم شهریور 98

آماده شدن برای به ثمررساندن اهداف صنفی جامعه فرهنگی  نیازمند حرکتی مستمر، بی وقفه و هماهنگ است که در یک باز ده زمانی طولانی مثلا یک سال یا چندسال باید با جدیت پیگیری شود. حرکت صنفی طولانی بودن مسیر و چالشهای کوچک و بزرگ فکری، جسمی و روانی پیمودن آن با سرعتی یکنواخت و کیفیتی عالی را تبدیل به عملی دشوار و حساس برای جامعه فرهنگی  می کند.
تا به اهداف خود برسند.حرکت صنفی سخت کوشی سنگین، دقیق برنامه ریزی شده و طولانی را از ما طلب می کند. در این میان یکی از اصلی ترین کلیدهای موفقیت، پایداری و استقامت فکری، جسمی و احساسی جامعه فرهنگیان  است.برای رسیدن به اهداف صنفی  آمادگی فکری و جسمی لازم دارد. تا بازدهی لازم را بدست آوریم یکی از بهترین الگوهای موجود برای تمرین پایداری و مقاومت، بررسی دقیق رفتار فعالان صنفی و تشکل های صنفی موفق است.
بطور مثال شرکت در اعتراضات صنفی است.رفتار سایر فعالان مدنی در این مورد موثر است. روحیه خودمان برای موفقیت اهداف صنفی آماده کنیم جامعه فرهنگی برای رسیدن به اهداف خود پایدار،استوار، پرصلابت و مقاوم باشیم. و ترس بر دل را ندهیم.این کار یعنی رسیدن به اهداف صنفی عملی می شود. الگویی برای سایر اقشارمی شویم.
نام جامعه فرهنگی تاریخ ساز
می شود که جامعه ای فرهنگی بودند
که با وجود سرکوب و تهدید شدید حاکمیت توانستند حق خود را بگیرند.
وقتی دختری برای رفتن به بازی فوتبال
جان خود را هدیه می کند.چرا؟ ما برای اهداف صنفی که برای عموم مردم ایران است. فداکاری نکنیم.
به امید تغییر

خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.

✅ای دی  هفته نامه قلم  👈👈

@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر