۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۲, چهارشنبه

بیانیه ۳۶ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

بیانیه شماره ۳۶ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران اعلام حمایت از بیانیه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ شوراي هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان 

از خون جوانان وطن لاله دمیده/ از ماتم سرو قدشان، سرو خمیده 

موضوع: اعلام حمایت از بیانیه « شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران » در دعوت به تجمع معلمان کشور در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ و دعوت اعضای سابق این شورا از (منشور حداقلی تشکل های صنفی و مدنی ایران) دانشجویان، کارگران، زنان و کادر درمان جهت پیوستن به تجمع روز ۱۳ اردیبهشت معلمان کشور

هموطنان عدالت خواه و آزاده

سالهاست که معلمان کشور چون دانشجویان، کارگران، زنان و کادر درمان از راه های مسالمت آمیز و در قالب تشکل های قانونی پیگیر مطالبات بر حق خود بوده اند ولی حاکمیت به جای پاسخگویی، آنان را تبعید، انفصال از تحصیل یا خدمت، بازنشسته پیش از موعد، اخراج و زندانی کرده است!!

معلمان و سایر اقشار کشور به خوبی می دانند که تنها راه بدست آوردن عزت، سعادت و کمال جامعه ی ایران، وحدت اقشار مختلف است که می تواند حیله های حاکمیت را خنثی کرده و او را وادار به تسلیم نماید. 
شرکت مستمر در تمامی نافرمانی های مدنی و تجمعات اعتراضی کشور که از جانب تشکل ها و نهادهای مدنی صادر می شود، حاکمیت ظالم را خسته و مستأصل خواهد کرد.

ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران با حمایت کامل از فراخوان تجمع روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط « شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران »، از کلیه ی معلمان شاغل و بازنشسته، دانشجویان، کارگران، زنان و کادر درمان  کشور(منشور حداقلی تشکل های صنفی و مدنی ایران)نیز دعوت می کنیم تا در این تجمعات که در سراسر کشور برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

اتحاد و همدلی به معنای گسترش پیوندهای عمیق انسانی است و جامعه‌ای که براساس اتحاد و اتفاق بر امور کشور نظارت کند،هیچ حکومتی نمی تواند خللی بر عزم راسخ آنان جهت محو بی عدالتی و پایمال نمودن حقوق انسانی شان وارد نماید.



وعده ی ما :
زمان: روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح

مکان: 
تهران: روبروی سازمان برنامه و بودجه
مراکز استان ها: روبروی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها
شهرستان ها: روبروی ادارات آموزش و پرورش

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر