۱۳۹۸ بهمن ۱۲, شنبه

خط قرمز تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

خط قرمز تشکل های صنفی فرهنگیان ✏✏✏✏✏✏✏✏ به اعتقاد اینجانب و تجربه صنفی خود این است که خط قرمز تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ، ⬅زندانیان معلم و احکام صادره برای معلمان زندانی در گذشته و کنونی است. برای اعتماد فعالان صنفی و جامعه فرهنگی به تشکل های صنفی لازم است پرونده زندانیان معلم مختومه شود. .این خط قرمز را به حاکمیت بفمانیم دستگیری و زندانی معلم خط قرمز ما است. تا جرات نکند همکاری دستگیر کند. دلیل آن این است. هرگاه فعال صنفی متوجه شود. جریان بزرگی از او حمایت می کند. شجاعانه وارد صحنه فعالیت صنفی می شود. برخی همکاران را خبر دارم و با آنها ارتباط داشتم که قبلا بازداشت و زندانی شدند . چون همکاران حمایت لازم از آنها انجام ندادند. فعالیت صنفی را کنار گذاشتند. می گفتند :"من برای چه کسانی تلاش کنم که حاضر نیستند از خانواده و آزاد شدن من حمایت کنند ." همکاران این نکته بسیار مهمی است اگر می خواهیم ،فعالان صنفی برای خواسته های ما تلاش کنند. وقتی آنها دستگیر یا احکامی برای آنها صادر می شود برای رهایی آنها تلاش لازم را بکنیم به همین دلیل است. برای آزادی معلمان زندانی و همکاران خراسان شمالی که 41 سال گرفته اند همه توان تلاش کنیم . این یک امتحان بزرگ برای جامعه فرهنگی است باز برای چندمین بار تکرار می کنم شخص خاصی مورد نظر نیست. آبرو و حثیت و اعتبار صنف درمیان است. از این همکاران حمایت نکنیم. انتظار نداشته باشیم که همکارانی دیگری بیایند برای خواسته های صنفی ما تلاش کنند. آنها برای خواسته های ما احکام زندانی گرفته اند. برای کار شخصی حکم زندان نگرفته اند. به حاکمیت بفمانیم . خط قرمز جامعه فرهنگی دستگیری و بازداشت و احکام زندانی برای جامعه فرهنگی است. نمی دانم توانستم مقصود خود را برای همکاران بیان کنم. اگر از اول این کار انجام می دادیم روزبه روز زندانی معلم افزایش نمی یافت. حاکمیت جرات نمی کرد معلم را دستگیر کند. در جلسات شورای هماهنگی این نکته را خدمت همکاران عرض می کردم متاسفانه مصلحت اندیشی مانع از این می شد. تلاش برای آزادی معلمان شود. ⬅اتحاد رمز موفقیت محمد خاکساری بازرس سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران 12 بهمن 98

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر