۱۴۰۳ تیر ۱۱, دوشنبه

بیانیه ۳۸ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ایران

👈🏽بیانیه شماره ۳۸ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

از خون جوانان وطن لاله دمیده/از ماتم سرو قدشان، سرو خمیده

👈🏽موضوع:« تبریک به پیشگاه ملت بزرگ ایران به خاطر اجرای موفقیت آمیز دومین رفراندوم نه به جمهوری اسلامی و دعوت از اقشار مختلف جامعه به شرکت در تجمعات اعتراضی بازنشستگان و سایر مبارزات مدنی با ایجاد کمپین ها و درخواست برگزاری رفراندوم تغییر حکومت با نظارت سازمان ملل متحد»

👈🏽هموطنان عزیز و همکاران گرامی
درود بر شما
آمار پر فریب حکومت جمهوری اسلامی میزان مشارکت در نمایش انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ را ۴۰ درصد اعلام کرد. در حالی که بلافاصله کارشناسان آمار و ریاضی ارقام اعلام شده را تقلب،
دستکاری و ضرب در سه دانسته اند.!!

یعنی وزارت کشور حکومت جهل و جور و تزویر تعداد آرایی را که با تقلب، زر و زور به دست آورده را چون انتخابات قبلی ضرب در سه نموده است.! حتی آرای باطله را هم ضرب در سه کرده است.!

👈🏽هموطنان عزیز
میزان مشارکت واقعی ۱۳درصد می باشد نه ۴۰ درصد.! یعنی ۸۷درصد واجدین شرایط که بالغ و عاقل هستند حکومت جمهوری اسلامی را فاقد مشروعیت می دانند و با اجرای دومین رفراندوم نه به جمهوری اسلامی، عدم مشروعیت آن را به دنیا اعلام کردند.!!


👈🏽سالهاست که معلمان، کارگران، دانشجویان، زنان، پرستاران، بازاریان و سایر اقشار جامعه با روش های مسالمت آمیز و قانونی خواهان حقوق صنفی و شهروندی خود بوده اند ولی حکومت جهل و جور و تزویر و ضد انسانی با اخراج، زندان، شکنجه، گلوله، ساچمه، اعدام و تجاوز با آنان برخورد کرده است.!!!

👈🏽حال که ۸۷ درصد واجدین شرایط رای گیری برای دومین بار عدم مشروعیت حکومت را به دنیا اعلام نموده اند، باید حکومت به میل و خواسته ی این ۸۷ درصد واجد شرایط، عمل کند و رفراندوم رسمی برکناری حکومت جمهوری اسلامی و انتخاب حکومت جمهوری دموکراتیک سکولار و پارلمانی را اجرا نماید. این تنها راه مسالمت آمیز جهت استقرار حکومت مردمی در ایران است.


◀️ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن عرض تبریک به پیشگاه ملت بزرگ ایران جهت اجرای موفقیت آمیز دومین رفراندوم نه به جمهوری اسلامی، از آنان دعوت می کنیم برای رسیدن به آزادی و انتخاب و استقرار حکومت جمهوری دمکراتیک سکولار و پارلمانی مراحل زیر را اجرا نمایند.:
⬅️۱- شرکت مستمر در تجمعات اعتراضی بازنشستگان و سایر مبارزات مدنی
◀️۲- با ایجاد کمپین های مردمی و مکانیسم های قانونی موجود، در خواست برگزاری رفراندوم تغییر حکومت و استقرار حکومت جمهوری دموکراتیک سکولار و  پارلمانی با نظارت سازمان ملل متحد را نماییم.


۱۱ تیرماه ۱۴۰۳
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر