۱۳۹۷ آبان ۱۴, دوشنبه

"احضار تلفنی نهاد های امنیتی"

احضار تلفنی نهاد های امنیتی ✏✏↙↙↙↙↙↙↙ همکاری در گروه استان های شمال و شمال غربی پیامی داده است گاهی از جاهای مشکوک تلفن زده می شوند . همکاران نروند. گاهی وقت ها از طرف نهاد های امنیتی پیامک و یا تلفن می شود همکاران نروند احضار طبق قانون باید کتبی باشد. این را عبد الفتاح سلطانی چند بار به برای من مطرح کردند. چندین بار اینجانب را نهاد های امنیتی تلفنی احضار کردند نرفتم. گفتم شاید شما نیروی های خودسر اطلاعات باشید . من به شما اعتماد نمی کنم. لطفا احضار کتبی بفرستید حتی یک بار دادگاه انقلاب احضار تلفنی کرد. به دادگاه گفتم لطفا احضار کتبی بفرسید ادامه دادم می توانید احضار را با پیک موتوری بفرستید خودم هزینه ان را می دهم همکاران به هیچ عنوان به تلفن بی شماره پاسخ ندهید قطع کنید اصلا پاسخ ندهید . وگرنه مرتب به شما زنگ می زنند و تهدید می کنند. فقط با احضار کتبی به نهاد های امنیتی بروید. نترسید هیچ مشکلی بوجود نمی آید . این تجربه اینجانب است محمد خاکساری 14 ابان 97

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر