۱۳۹۸ فروردین ۱۲, دوشنبه

اعتراض صنفی فرهنگیان کالایی کم مشتری

اعتراض صنفی فرهنگیان  کالایی کم مشتری

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

12     فروردین   98

امروزه دیگر اعتراضات صنفی مشتری کم دارد. سکوت و بی تفاوتی بازار آن گرم است.امروزه کاسبی روی عافیت طلبی است. فقط به فکر خود بودن است.در مواقعی کر و لال بودن ،مصلحت است.محافظه کاری خوش وخط خال است.برای همه گوارا است. نقش مرده های متحرک را داریم .گویی زمام امور به "بی تفاوتی و سکوت "سپرده شده است.
محافظه کاری بستر دروغ و چاپلوسی
شده است. هرکس به فکر خویش است. به فکر فقر و تنگدستی همکارنیستیم. اعتراض برعلیه ظللم و ستم مشتری ندارد. بازار آن کساد است.منفعت طلبی بازار آن رواج دارد.شهر ها مانند دهات قدیم نیستند.اگر مشکلی برای کسی پیش
می امد ،همه همکاری می کردند.شادی از مردم رخت بسته است.فرد گرایی برای خرید ان صف می کشند. جمع گرایی رونق ندارد. ورشکسته شده است.
نظارگری ظلم و ستم تماشاچی فراوان دارد. عدالت خواهی همدلی مشتری ندارد. حاکم که می خواهد بربازار فساد و تباهی بازرسی کند. خودش آلوده فساد است.مردم 40 پیش رفتند بازار "عدالت ،ازادی ،برابری"  خریداری کنند.
مردم  دیدند کالای انها تقلبی  از کار در امد. خواستند کالای خریداری شده را پس دهند. فروشنده کالای تقلبی را پس نگرفت . چون" قدرت و ثروت"داشت.
ولی همیشه این اراده فولادین انسانهاست که از دل صعب العبورترین کوهها تونلی چندین ده کیلومتری می کند و با  دست خالی  عشق و محبت به مردم می بخشد.

        به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر