۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

اعتراضات صنفی مانع جنگ

اعتراضات صنفی مانع جنگ
✏✏✏✏✏✏✏✏✏✏
اگر یادتان باشد اینجانب حدود یک ماه
پیش  ببینی کردم که احتمال جنگ است.
متاسفانه برخی همکاران که در جریان
اخبار خارج نبودند می گفتند "امکان جنگ نیست" بنده خدمت همکاران عرض کردم یک اشتباه آتش جنگ را روشن خواهد کرد. این اشنیاه در فجیره  امارات انجام شد.پیشنهاد من این است که فرهنگیان شاغل و بازنشسته و دانش اموزان  اعتراض علیه جنگ کنند.
این جنگ فقط ضرر آن برای طبقات
پایین است. البته بنده  فکر می کنم
اکثر مردم در شرایط افسردگی قرار
دارند.  بی تفاوت هستند و نظارگر هستند.هزینه جنگ را مردم پرداخت خواهد کرد. اگر اعتراض صنفی  انجام شود فکر کنم جنگ را عقب خواهد انداخت  جنگ امریکا در عراق و افغانستان تمام تاسیسات زیر بنایی از بین رفت  تصمیم با جامعه فرهنگیان است
محمد خاکساری
23     اردیبهشت   98

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر