۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

" مرده پرستی برخی ایرانیان"

محمد خاکساری:
:
سلام همکاران
“ مرده پرستی برخی ایرانیان”����
پیام خود را با شعری که به وحشی بافقی نسبت می دهند آغاز می کنم.
درحَیرَتم از مرام این مردم پست!!
این طایفه ی زنده کش مرده پرست!
تا هست، به ذلّت بکُشَندَش به جفا!!
تا رفت، به عزّت ببَرَندش سر دست!
مرگ واقعیت اجتناب ناپذیر است . به سراغ
همه ی ما خواهد آمد.هر کس با دیدگاه خودش با این پدیده برخورد
می کند.متاسفانه در برخی ایرانیان مرده پرستی مشاهده می شود. ، 
‌ 
این نوشتار به مناسبت در گذشت رفسنجانی است' در عرف ایرانیان است ’ هرکس می میرد . برای اوطلب آموزش می کنند .من هم به نوبه خود برای ایشان طلب مغفرت دارم .
اما در مورد دفاع رفسنجانی از خواسته های صنفی معلمان نکته  قابل توجه ای من ندیدم. یادم هست.بکبار در تجمع معلمان در سال ۸۵ روبروی مجلس از طرف یکی از اعضای موثر گروه متخلف هیات مدیره سابق کانون صنفی معلمان مطرح شد ’ که رفسنجانی در خواست کرده است ’ با هیات مدیره کانون تهران ملاقات کند ’ که  در این مورد  در هیات مدیره رای گیری شد ’ رای نیاورد' البته به اعتقاد من ایشان طبق رویه ای که داشت ’ احساس می کرد  'جریان معلمان ممکن است ’ نظام را به خطر بیندازد' قصد داشت آن حرکت را آرام کند.در زمان ریاست جهموری رفسنجانی بطور کلی
هیچ گروه سیاسی و غیر سیاسی مخالف فعالیت چندانی نداشت. ایشان بعداز سال ۸۴ که ازاحمدی نژاد شکست خورد ’ بیشتر متمایل به اصلاح طلبان شد'به اعتقاد من در کار نامه سیاسی ایشان چند
اشتباه برزگ وجوددارد ’ که تا سال ها باقی خواهد ماند.'
یکی دخالت ایشان در رهبری' دوم تغییر قانون اساسی به سفارش ایشان سوم ’ بر داشتن نخست وزیری در قانون اساسی که به نوعی نظام پارلمانی را در نظام کاهش داد ’ چهارم
بر داشتن اصل مترقی شورا ها در قانون اساسی است'چهارم دخالت سپاه در اقتصادی
از سال ۸۴ به بعد در رفتار سیاسی خود تغییراتی داد. علی رغم دشمنی های مخالفان رفسنجانی ایشان یکی از رهبرانی بود که نظام را حفظ کرد..امید است 'مسوولان به دامن ملت بر گردند.
محمد خاکساری
یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
۲۱ دیماه ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر