۱۳۹۵ دی ۱۹, یکشنبه

" بیمه نا کار آمد فرهنگیان"

محمد خاکساری:
سلام همکاران
"بیمه نا کار آمد فرهنگیان" 👉👉
یکی از خواسته های صنفی فرهنگیان و بازنشستگان بیمه کار آمد برای درمان است.
‌بیمه های درمانی در حالی می توانند موثر      باشند.  که نیاز واقعی درمان بیماران را
بر طرف کنند. 
‌ کیفیت پایین خدمات در کنار هزینه بالایی
  بیمه ها است. در این بین فرهنگیان و بازنشستگان‌ بیشترین صدمه را می بیند.
هر سازمانی دیگری را در این مورد مقصر
می داند. بیمه بیمارستان را مقصر می داند! که بدهی انها را نمی دهد.بیمارستان ها از کمبود بودجه اعتراض دارند.!دولت عنوان می کند . بودجه کافی برای درمان ندارم.! در میان  "
"سر مردم بی کلاه می ماند" من تعجب
می کنم' پس این همه پول  اختلاس
می شود از کجا می آید ؟که می توان پول  هزارپانصد ماه یارانه  مردم را با اختلاس زنجانی برای ۸۰ میلیون  نفرداد.پس مملکت پول دارد جای دیگر‌خرج می شود.؟ بازنشستگان فرهنگی مشکل انها برای بیمه چندین برابر است. برای گرفتن هزینه درمان خود در صف طولانی شرکت های بیمه
ساعت ها  باید بنشیند تا نوبت انها شود. چندین بار من به بیمه آتیه ساز اعتراض کردم.از انها خواستم متن اصلی قرارداد خود را با اموزشی و پروش به من نشان دهند.
هیچ وقت متن اصلی قرارداد فی مابین
آموزش وپررش و بیمه  آتیه سازان به من نشان نداد.  قبل از ‌از بیمه ایران نمایندگی در خواست متن کامل قرارداد خواستم به من نشان ندادند. حتی اداره
تعاون وزارت خانه متن قرارداد اموزشی و پرورش
با بیمه هایش تکمیلی به من ندادند. مشخص در این قرارداد هایش شفافیت وجود ندارد.
برداشت بنده این است. در این میان مسئله ای وجود دارد. در اکثر کشور هایش اروپای غربی
بیمه درمان یک کارت کامپیوتری است. به دکتر یا   ‌درمانگاه یا بیمارستان نشان می دهید.
به دکتر و داروخانه هیچ پولی پرداخت نمی کنید.
این عدالت اجتماعی است.یکی از مشخصه هایش
کشور هایش توسعه یافته وضعیت درمان
انها است.به اعتقاد بنده اموزشی و درمان
نباید خصوصی شود. وگرنه جامعه صدمه
می بیند.
محمد خاکساری
یکی از موسسه کانون صنفی معلمان
۱۹ دیماه ۹۵‌
‌ ‌ 
‌ .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر