۱۳۹۷ شهریور ۳۱, شنبه

"آزادی معلمان زندانی "

پاسخ همکار سلام همکار محترم آزادی معلمان زندانی ✏✏✏✏✏✏✏✏✏✏ تا حاکمیت تحت فشار قرار نگیرد هیچ کدام از زندانیان را آزاد نمی کنند. اعتراضات مداوم در ادارات اموزش و پرورش این پیشنهاد بنده است بارها تکرار کردم . خواهید دید چگونه جواب می دهد. چون تجربه کردیم . خواهید دید.. چگونه حاکمیت کوتاه خواهد امد یک روز در هفته مداوم در داخل ادارات اموزش و پرورش تجمع شود.بعداز 5 جلسه اعتراض خواهید دید. با ازادی مشروط همه انها را ازاد می کنند.تویتر و هشتک تاثیر دارد. و نامه به مجلس هم تاثیر دارد. ولی طولانی جواب می دهد.هفته های اول ممکن است از اعتراض استقبال کم شود. هر چه اعتراض پیش رود تعداد همکاران افزایش خواهد یافت. هر کدام از مسئولان آمدند وعده دادند . گوش نکنید . تا ازادی معلمان، انجام شود. یادم هست یکی از هیات مدیره کانون معلمان همدان سال 86 بازداشت کرده بودند. معلمان داخل اداره اموزش وپرورش همدان برای ازادی او تجمع کردند. همسر زندانی به من زنگ زد خاکساری معلمان در اداره همدان تجمع کرده اند که همسرم ازاد شود . امنیتی ها می گویند معلمان متفرق شوند او را ازاد می کنیم گفتم پیشنهاد من این است محل را ترک نکنند تا همسرتان را ازاد کنند. . حدود دوساعت بعد خبر امد زندانی کانون همدان ازاد کردند. برای صدق گفتار من می توانید از همدان سئوال کنید. در بهمن اسفند 85 ابتدای اعتراضات در جلوی مجلس 200 نفر بودیم . اواخر اسفند بیش از 10 هزار معلم امدند. اعتراض جلو رود جسارت معلمان بیش تر می شود. فقط اراده می خواهد تجربه های گذشته که جواب داده است.باید استفاده کرد. بنده پیشنهاد می دهم تصمیم نهایی با تشکل ها وهمکاران است محمد خاکساری از موسسین کانون صنفی معلمان 31 شهریور 97

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر