۱۳۹۷ شهریور ۱۵, پنجشنبه

"جذب همکاران معلم به اعتراضات صنفی "

موضوع "جذب همکاران معلم به اعتراضات صنفی" ✏✏✏✏✏✏✏✏ برای جذب همکاران برای شرکت در اعتراضات صنفی پیش نیاز آن شناخت همکاران است۰ جذب همکاران به اعتراضات کار سختی است. نیاز به "صبر و پیگیری"دارد. در یک زمان کوتاه نمی توان به آن دست یافت . نیاز همکاران را باید شناخت . یکی از امور مهم در جذب همکاران شناخت آنها است. زمانی همکاران جذب اعتراضات می شوند .که نظر همکاران را به خود جلب کنند. از این رو شناخت نظر و اندیشه، همکاران برای رشد و بقای اعتراضات اهمیت دارد. عواملی مانند:" سن، میزان درآمد، موقعیت جغرافیایی و میزان تحصیلات "در سلایق همکاران تفاوت هایی را ایجاد می کند.لذا برای جذب همکاران باید "هدف گذاری" شود. همکاری که شغل دوم دارد. و از در آمد خوبی برخوردار است .کمتر جذب اعتراضات می شود. چون احساس نیاز نمی کنند. سن همکاران هم در جذب اعتراضات مهم است. بیشتر همکارانی که سن پایین دارند. امنیت شغلی خود را در خطر می بینند . وارد اعتراضات نمی شوند. بهتر است .از همکاران میان سال در مرحله اول برای جذب اعتراضات انتخاب شوند. البته همکارانی هم هستند . که سن کمی دارند. و تمایل به اعتراضات صنفی دارند. ما در اینجا بحث کلی می کنیم. میزان تحصیلات هم در جذب همکاران تاثیر گذار است. همکارانی که مدرک کارشناسی و بالاتر دارند. چون بیشتر در جریان اطلاعات صنفی هستند. بیشتر جذب می شوند..موقعیت جغرافیایی هم در جذب همکاران تاثیر گذار است. شهر های بزرگ کمتر در اعتراضات شرکت می کنند. چون رابطه "عاطفی و تعامل اجتماعی کمتری دارند. طولانی بودن مسافت ها باعث می شود . بیشتر ارتباطات از طریق تلفن و موبایل باشد. به قول معروف ارتباط "فیس تو فیس" یا رو در رو کمتر است. مورد دیگر اینکه همکاران به این جمع بندی رسیده باشند. شرکت در اعتراض صنفی برای آنها منافع دراز مدت برای انها در بر داشته باشد. و جلب توجه همکاران به اعتراض صنفی مهم است. اگر همکاران از اهداف اعتراض رضایت نداشته باشند. رغبتی به مشارکت در اعتراضات نمی کنند. توانایی برگزار کنندگان و چه گروهی دعوت به اعتراض کرده است . نقش بزرگی در جذب همکاران دارد. نکته دیگر این است . اعتبار در خواست کنندگان اعتراض صنفی برای معلمان مهم است. اگر تشکلی که مورد "اعتماد و اعتبار" سراسری معلمان باشد. استقبال بیشتری برای شرکت در اعتراض می شود. تشکل های صنفی و شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران قابلیت و توانایی های خود را باید بالا ببرنند. تا اعتبار آن برای معلمان بیشتر شود. در ذهن همکار تصویر مثبتی پیش همکار داشته باشد. تشکل های صنفی فرهنگیان هویت وشخصیت خود را به معلمان و فرهنگیان نشان دهند.تشکل ها به فرهنگیان و معلمان عملا نشان دهند. قابلیت حل مشکلات آنان را دارند. با توسعه وسایل ارتباطی جدید و اینترنت تشکل های صنفی می توانند. قابلیت خود را به همکاران نشان دهند. انجام اقدامات مثبت و عملکرد در تشکل های صنفی فرهنگیان بزرگترین تبلیغ برای تشکل های صنفی فرهنگیان و شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران است. از ابزار های اینترنتی به درستی استفاده کنند .تا اطلاع رسانی لازم برای اعتراضات فرهنگیان انجام گیرد. به امید تغییر 👉👉👉 محمد خاکساری مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان پانزده شهریور 97 ای دی قلم معلم @ghalamemoale

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر